Przetargi.pl
Zakup oraz dostawa soli kamiennej – drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 43400 Cieszyn, ul. Liburnia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 582 890 , fax. 338 582 890
  • Data zamieszczenia: 2019-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Liburnia 4
    43400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 338 582 890, fax. 338 582 890
    REGON: 7279631300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.cieszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oraz dostawa soli kamiennej – drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sól drogowa DR luzem do zimowego utrzymania dróg powinna posiadać certyfikaty Instytutu Badawczego Dróg i Mostów i Państwowego Zakładu Higieny lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Dostarczona sól powinna spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach oraz wymagania normy PN-86/C-84081/02 dotyczące składu chemicznego i granulacji. Sól musi być krystaliczna, sypka o barwie białej lub białej o naturalnym odcieniu szarym lub różowym. Przewidywane zapotrzebowanie na sól to około 800 Mg. Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp) tj. a) ilość dostawy gwarantowanej przez zamawiającego to 300 Mg – jest to ilość minimalna, która na pewno zostanie zrealizowana przez wykonawcę; b) ilość dostawy na prawach opcji uzależniona od warunków pogodowych to 500Mg – jest to dodatkowy zakres, którego realizacja uzależniona jest od warunków atmosferycznych i stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. Ponieważ przewiduje się zastosowanie prawa opcji, wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem zamawiającego, w szczególności roszczenie o zapłatę za ilość soli drogowej niedostarczonej, przewyższającej minimalną (gwarantowaną) wielkość zamówienia. Wykonawca musi zagwarantować ciągłość dostawy przez cały okres obowiązywania umowy. Realizacja zamówienia przebiegać będzie sukcesywnie według potrzeb zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu otrzymania zamówienia drogą telefoniczną, faksem, pocztą lub pocztą elektroniczną. Wymagania soli DR do zimowego utrzymania dróg. Skład chemiczny Zawartość NaCl min. 90 % Zawartość jonów siarczanowych SO4 max. 2 % Wilgotność H2O max. 3 % Zawartość części nierozpuszczalnych w wodzie max. 8 % Zawartość K4 Fe(Cn)6, antyzbrylacz 40 mg/kg Skład ziarnowy, granulacja Ziarna o wymiarach powyżej 6,0 m max. 10 % Ziarna o wymiarach 1,0 – 6,0 mm min. 30% Ziarna o wymiarach poniżej 1 mm max. 60 %
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia podpisane przez każdego z nich lub przez pełnomocnika, który został do podpisania oświadczenia upoważniony) b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) c) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie składa w ich imieniu ustanowiony do reprezentowania w postępowaniu pełnomocnik lub może być podpisane przez każdego z nich) d) wykaz (według załącznika nr 5 do SIWZ) wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa w tym punkcie są: poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn obiektywnych wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w tym punkcie. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości zamawiającego, lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. e) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom tj. certyfikat Instytutu Badawczego Dróg i Mostów; lub zaświadczenie Państwowego Zakładu Higieny. f) wykonawca, który będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia; g) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 4 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywanym zamówieniu; charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach