Przetargi.pl
ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO

ZGO AQUARIUM Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, ul. Katowicka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 814 24 24, , fax. 46 814 24 24
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZGO AQUARIUM Sp. z o.o.
    ul. Katowicka 20
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 46 814 24 24, , fax. 46 814 24 24
    REGON: 10044132700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgoaquarium.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby ZGO AQUARIUM Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021 r. w ilości około 140 000 litrów, z możliwością zwiększenia, do ilości ok. 180 000 litrów według potrzeb Zamawiającego. 2.Paliwo będzie dostarczane sukcesywnie zgodnie z potrzebami własnymi Zamawiającego w partiach ok. 2500l. Olej napędowy gromadzony będzie w nadziemnym zbiorniku do magazynowania paliwa o pojemności maksymalnej 2.500,00 litrów. Przewidywane zużycie oleju napędowego w tygodniu 2-3 tyś l., przy czym Zamawiający zastrzega, iż ma możliwości zmagazynowania 2,5 tyś. l. 3.Dostawy zamawiane będą telefonicznie lub emailem na wskazany przez Wykonawcę adres email. 4.Dostawy oleju napędowego (ON) odbywać się będą środkiem transportu Wykonawcy i na jego koszt. 5.Olej napędowy winien być dostarczony specjalistycznym pojazdem transportowym wyposażonym w zalegalizowany układ do pomiaru wypompowanego paliwa. Pojazdy transportujące olej napędowy, którymi będzie dokonywany przewóz paliw muszą spełniać wszystkie wymogi określone przepisami prawa w zakresie międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR). 6.Jakość oferowanego paliwa powinna spełniać wymogi zawarte w obowiązujących przepisach, w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 660) w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 1680) oraz wymogi określone w normie PN-EN 590+A1:2017-06. 7.Każda dostawa powinna być potwierdzona dowodem dostawy lub dokumentem WZ Wykonawcy, zawierającym datę dostawy i ilość dostarczonego oleju napędowego w temperaturze referencyjnej 15oC. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wydruk z autocysterny zawierający informacje o: - ilości zrzucanego paliwa do zbiornika magazynowego w temperaturze referencyjnej 15oC, - ilości litrów paliwa w temperaturze rzeczywistej zrzucanego paliwa. Ponadto Wykonawca przy każdej dostawie paliwa musi dostarczyć aktualne świadectwo jakości paliwa, poświadczone przez producenta lub atest akredytowanego laboratorium, w języku polskim. Świadectwo winno być powiązane z dowodem dostawy lub dokumentem WZ Wykonawcy poprzez umieszczenie na nim numeru i daty dostawy. 8.Wykonawca uwzględni w swojej ofercie koszt dostarczania paliwa do Zakładu ZGO z siedzibą w Pukininie Nr 140, gmina Rawa Mazowiecka. 9.Zamawiający informuje, że zgodnie z Ustawą z dnia 9 marca 2015 r. o Systemie Monitorowania Drogowego i Kolejowego Przewozu Towarów oraz obrotu paliwami opałowymi (Dz. U. 2020 poz. 859) Wykonawca na obowiązek rejestracji i aktualizacji każdej dostawy paliwa na platformie PUESC (Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych). Wykonawca zobowiązany jest przy każdorazowej dostawie paliwa do przesyłania na adres e-mail Zamawiającego (odpady@zgoaquarium.pl) numeru referencyjnego oraz klucza wygenerowane w systemie PUESC w celu późniejszego potwierdzenia (zamknięcia) przez Zamawiającego dostawy paliwa. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wyrywkowej kontroli dostarczonego oleju napędowego ON pod względem jakości i zgodności z dostarczonym świadectwem jakości poprzez pobranie próbek i wykonanie badań. W razie sporu powstałego między stronami na tle jakości dostarczonego oleju napędowego, w obecności przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego, zostaną pobrane i zaplombowane trzy próbki, które zostaną przesłane do akredytowanego laboratorium. W razie potwierdzenia przez laboratorium niezgodności dostarczonego oleju napędowego z normą PN-EN 590+A1:2017-06 wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem badań oraz koszty napraw wynikające ze złej jakości oleju napędowego ponosi Wykonawca. W przeciwnym razie koszty te ponosi Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że posiada: Koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2020 r. poz. 833). Ocena niepodlegania przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 11 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Załącznik nr 1do SIWZ – Formularz ofertowy. 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – Oświadczenie wykonawcy dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3) Aktualne świadectwo jakości oferowanego paliwa wystawione przez producenta, dostawcę paliwa, u którego Wykonawca się zaopatruje, w języku polskim wydane nie wcześniej niż 7 dni przed upływem terminu składania ofert. 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 5) W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych art. 22a ustawy: - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy (załącznik nr 6). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7) Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach będących załącznikami nr 2 i nr 3. W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, Wykonawca przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w ppkt. 11.2.1) – 11.2.3) specyfikacji. 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w pkt. 11.2.1) – 11.2.3) SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 9) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec podwykonawców podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zawiera również w załączniku nr 3 do SIWZ informację o podwykonawcy, o ile jest on znany na etapie składania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach