Przetargi.pl
Zakup nowego zmechanizowanego sprzętu

Powiatowy Związek Spółek Wodnych w Pile z siedziba w Wyrzysku ogłasza przetarg

  • Adres: 89-300 Wyrzysk , Bydgoska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672862671, 601711743
  • Data zamieszczenia: 2019-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Związek Spółek Wodnych w Pile z siedziba w Wyrzysku
    Bydgoska 30 A
    89-300 Wyrzysk , woj. wielkopolskie
    tel. 672862671, 601711743
    REGON: 30077908900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzswwyrzysk.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Wodna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup nowego zmechanizowanego sprzętu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie podzielone jest na trzy oddzielne części (zadania) obejmujące: 1) Dostawa maszyny do czyszczenia drenów, 2) Dostawa kosiarki wyciągowej, 3) Dostawa koparko-ładowarki. Dostarczane urządzenia/pojazd i jego wyposażenie - muszą być fabrycznie nowe, nie eksploatowane, rok produkcji - nie starszy niż 2018, pojazd musi spełniać wymagania do poruszania się po drogach publicznych na terenie Polski zawarte w ustawie Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.) oraz wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity z 2016 roku poz. 2022 ze zm.). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. zakres obowiązków i uprawnień Zamawiającego i Wykonawcy oraz sposób i szczegółowe wytyczne dotyczące wymaganych parametrów dostarczanych urządzeń/pojazdów oraz zasady realizacji dostaw zawiera Część III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Część II SIWZ - Wzór Umowy. 3. Ilekroć w dalszych postanowieniach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, mowa jest o przedmiocie zamówienia bez bliższego oznaczenia, należy przez to rozumieć przedmiot dostawy opisany niniejszym rozdziale, oraz w załącznikach do SIWZ. 4. Urządzenie/Pojazd (Przedmiot dostawy) zostanie odebrany przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego, po wcześniejszym (tj. z co najmniej pięciodniowym wyprzedzeniem – liczba dni dotyczy dni roboczych) ustaleniu daty i godziny odbioru z Zamawiającym. 5. Zamawiający wymaga udzielenia następujących minimalnych warunków gwarancji jakości dla urządzenia/pojazdu, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca może udzielić gwarancji na warunkach korzystniejszych aniżeli wymaga Zamawiający, zgodnie ze wskazaniami złożonej oferty (minimalne wymagania co do warunków gwarancji jakości zawarte są w Części III SIWZ), niemniej poniżej podaje się minimalne wymagane okresy gwarancji. 1) Maszyna do czyszczenia drenów: gwarancja na urządzenie min. 12 miesięcy 2) Kosiarka wyciągowa: gwarancja na urządzenie min. 12 miesięcy 3) Koparko-ładowarka a) na podwozie pojazdu min. 24 miesiące; b) na perforację nadwozia pojazdu min. 60 miesięcy; c) na powłokę lakierniczą pojazdu min. 24 miesiące; d) na nadwozie i zabudowę pojazdu min. 24 miesiące; e) na podzespoły: mechaniczne, elektryczne i elektroniczne wraz z serwisem gwarancyjnym min. 24 miesiące, bez limitu motogodzin. 6. Wraz z dostawą Przedmiotu Dostawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokument gwarancyjny. 7. Szczegółowo warunki gwarancji opisane zostały w Części II niniejszej SIWZ (wzór umowy) oraz w Części III (opis przedmiotu zamówienia). 8. Maszyna do czyszczenia drenów, Kosiarka wyciągowa oraz Koparko–ładowarka (Przedmiot Dostawy) objęte są rękojmią za wady, której okres wynosi min. 24 miesiące, liczonych od daty podpisania protokołu odbioru Przedmiotu Dostawy (bez wad). 9. Bieg okresów rękojmi za wady fizyczne oraz gwarancji jakości rozpoczyna się w dacie wydania przedmiotu zamówienia tj. w dacie dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przeprowadzonego bez uwag.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy. 2) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór pisemnego zobowiązania innych podmiotów stanowi załącznik nr 4 do IDW). Powyższe zobowiązanie należy złożyć w oryginale. 3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa dołączonego do oferty powinna dokładnie określać jego zakres. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert, oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 IDW) w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4) zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 pkt 1) i 2) niniejszego rozdziału, podając ich firmę (pełna nazwa, imię, nazwisko). 5) zgodnie z art. 25a ust. 5 ustawy, Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu - zamieścił informację o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust.1 podając ich firmę (pełna nazwa, imię, nazwisko).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach