Przetargi.pl
"ZAKUP NOWEGO WOZU ASENIZACYJNEGO - WYDATEK NA INWESTYCJE W ZAKRESIE USUWANIA ŚCIEKÓW ZE ŚRODKÓW SUBWENCJI UZUPEŁNIAJĄCEJ NA KANALIZACJĘ"

GMINA NIECHLÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 56-215 Niechlów, Głogowska 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA NIECHLÓW
    Głogowska 31
    56-215 Niechlów, woj. dolnośląskie
    REGON: 411050630
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niechlow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "ZAKUP NOWEGO WOZU ASENIZACYJNEGO - WYDATEK NA INWESTYCJE W ZAKRESIE USUWANIA ŚCIEKÓW ZE ŚRODKÓW SUBWENCJI UZUPEŁNIAJĄCEJ NA KANALIZACJĘ"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego wozu asenizacyjnego wraz z przeszkoleniem dwóch osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi samochodu.2. Pojazd przeznaczony jest opróżniania zbiorników bezodpływowych oraz transportu nieczystości płynnych do oczyszczalniścieków.3. Samochód asenizacyjny będący przedmiotem zamówienia winien spełniać przewidziane obowiązującymi przepisamiprawa wymagania techniczne umożliwiające dopuszczenie go obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej tj.1) posiadać znak CE deklarację zgodności,2) spełniający wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagańdla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U.2002.193.1617 z dnia 22.11.2002 r.)3) spełniający wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymiprzepisami - ustawa Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2022 poz. 988)4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144500-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących form:1) Pieniądzu przelewem z konta na konto na rachunek bankowy Zamawiającego 33 8669 0001 0070 9899 2000 0006 Bank Spółdzielczy we Wschowie,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. Czynność ta skróci czas badania ofert. W formularzu ofertowymnależy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium.6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach, powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta tj. wadium należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.7. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.8. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokument musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Do dokumentu gwarancji wadialnej lub poręczenia wadialnego podpisanego przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji gwaranta, powinno zostać załączone upoważnienie (na podstawie pełnomocnictwa) dla osoby podpisującej gwarancję wadialną/ poręczenie wadialne w imieniu gwaranta, udzielone przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu.9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);10. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.11. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy pzp.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z powodu okoliczności o których mowa w rozdziale VII SWZ,2) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, októrych mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, i którzy wykażą ich spełnianie napoziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonymponiżej.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następującewarunki udziału dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia wykonawcy warunków w niniejszym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia wykonawcy warunków w niniejszym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia wykonawcy warunków w niniejszym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 (dwie) dostawy wzakresie nowego wozu asenizacyjnego lub co najmniej 4 dostawy używanegopojazdu z nową zabudową wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (zdolność techniczna).3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki o których mowa w:1) ust. 1 pkt 1) zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek,2) ust. 2 pkt 4) zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek.4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach