Przetargi.pl
Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Piasek w Gminie Pszczyna

Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43200 Pszczyna, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 493 900 , fax. 324 493 955
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
    ul. Rynek 2
    43200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 324 493 900, fax. 324 493 955
    REGON: 52364300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Piasek w Gminie Pszczyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa FABRYCZNIE NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GASNICZEGO DLA OSP PIASEK W GMINIE PSZCZYNA. 2. Przedmiot zamówienia ma być zgodny z obowiązującymi normami i przepisami, a w szczególności: a) musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą :prawo o ruchu drogowym” (Dz. Z 2017, poz. 128 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów w zakresie ich niezbędnego wyposażenia, B) musi spełniać przepisy Polskiej normy ON-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2 C) pojazd musi spełniać minimalne „Wymagania techniczno-użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej” Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji – Dz.U. nr 143, poz. 1002 z 2007r i rozporządzenie zmieniające – Dz.U. nr 85, poz. 553 z 2010r., D) musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydane przez polską jednostkę certyfikującą. Świadectwo musi być ważne na dzień odbioru samochodu, E) musi posiadać oznakowanie zgodne z załącznikiem nr 1 do Zarządzenia Komendanta Głównego PSP z 20 stycznia 2006r., dodatkowo pojazd musi być oznaczony logotypami instytucji dofinansujących zakup, które zostaną podane przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia wybranemu Wykonawcy, F) podwozie musi posiadać zgodność WE, G) ma być zgodny z Wytycznymi standaryzacji wyposażenia pojazdów pożarniczych i innych środków transportu PSP” – z dnia 14.04.2011 r., musi spełniać wymagania ogólne i szczegółowe przewidziane dla lekkiego samochody ratowniczo-gaśniczego – KG PSP 3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu. 4. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie Zamawiającego dokumenty stanowiące dowód spełniania przez dostawę wymaganych norm i przepisów oraz wymaganych parametrów (świadectwa, zaświadczenia, karty katalogowe, instrukcje, itp.) w celu akceptacji i oceny zgodności ze Szczegółową specyfikacją techniczną. 5. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby OSP Piasek. 6. Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia użytkowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie podstawowej obsługi pojazdu. 7. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego 8. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia został określony w wymaganiach technicznych dla lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego w Załączniku nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34141210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2. Potwierdzenie wniesienia wadium 3. Oświadczenie o spełnieniu wymagań minimalnych określonych dla przedmiotu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 6, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w SIWZ ( w przypadku rozwiązań równoważnych należy do oferty załączyć wykaz materiałów oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że oferowane materiały/urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną