Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ogłasza przetarg
- Adres: 02-147 Warszawa, ul. Wieżowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 574 62 44 , fax. 22 574 63 59
- Data zamieszczenia: 2020-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
ul. Wieżowa 8
02-147 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 574 62 44, fax. 22 574 63 59
REGON: 14088677100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pansa.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup narzędzi i elektronarzędzi z akcesoriami - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup narzędzi i elektronarzędzi z akcesoriami. Postępowanie zostało podzielone na dwie części (Zadania): 1.1. Cześć I. przedmiotu zamówienia - Sprzedaż i dostawa elektronarzędzi do siedziby oraz oddziałów PAŻP, 1.2. Cześć II. przedmiotu zamówienia - Sprzedaż i dostawa narzędzi i materiałów eksploatacyjnych do siedziby oraz oddziałów PAŻP. Szczegóły zostały zawarte w SIWZ wraz z załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42652000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. REPREZENTACJA I PEŁNOMOCNICTWO: 1.1. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej (w papierze): 1.1.1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 1.1.2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 1.1.3. Oferta musi być podpisana przez pełnomocnika/osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców. 1.2. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przekazaną za pomocą Platformy): 1.2.1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu lub kopii z okazanym dokumentem opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez w notariusza. 1.2.2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo, udzielone przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę, należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu lub kopii z okazanym dokumentem opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza. 1.2.3. Oferta musi być podpisana przez pełnomocnika/osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców. 2. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ – Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów oraz sprzętów niezbędnych do przeprowadzenia konkurencji – Plumbing and Heating (Instalacje sanitarne i grzewcze) realizowanej podczas wydarzenia EuroSkills 2023 Gdańsk.
Dodano: 2023-07-13 - Zakup narzędzi i elektronarzędzi z akcesoriami
Dodano: 2020-11-26 - Dostawa ręcznych elektronarzędzi, akumulatorów oraz akcesoriów elektronicznych
Dodano: 2020-11-18 - Zakup narzędzi ręcznych, elektronarzędzi warsztatowych na potrzeby Spółki AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Dodano: 2019-11-07 - Dostawa ręcznych elektronarzędzi
Dodano: 2019-11-06 - Zakup elektronarzędzi na potrzeby Spółki AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Dodano: 2019-04-05 - Dostawa narzędzi dla PAŻP
Dodano: 2018-11-20 - Zakup wraz z dostawą spawarek oraz elektronarzędzi na potrzeby Spółki AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Dodano: 2018-10-23 - Zakup elektronarzędzi na potrzeby Spółki AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Dodano: 2018-07-23 - Dostawa elektronarzędzi na potrzeby Spółki AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Dodano: 2017-07-04