Przetargi.pl
Zakup na podstawie leasingu operacyjnego i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z opcją wykupu

"Spółka Komunalna Żukowo" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83-330 Żukowo, Pod Otomino
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (58) 586 75 86, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Spółka Komunalna Żukowo" Spółka z o.o.
    Pod Otomino 44
    83-330 Żukowo, woj. pomorskie
    tel. +48 (58) 586 75 86, , fax. -
    REGON: 22079302000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skzukowo.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup na podstawie leasingu operacyjnego i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z opcją wykupu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup na podstawie leasingu operacyjnego i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z opcją wykupu 2. Wymagania : a) ciągnik rolniczy: • rok produkcji: nie wcześniej niż 2020 r. (nowy, nieużywany, niezarejestrowany); • silnik wysokoprężny o minimalnej mocy nominalnej min. 105KM; • maksymalny moment obrotowy min 440Nm, • silnik 4-cylindrowy turbodoładowany, chłodzony cieczą, spełniający normy emisji spalin min Stage IIIB, • pojemność silnika: 3000 – 4000 cm3; • zbiornik paliwa o pojemności min. 120 litrów; • wyposażony w odłącznik akumulatora; • napęd 4x4, minimalna liczba biegów przód/tył – 12/12, rewers hydrauliczny, • prędkość maksymalna min. 40km/h, • oś przednia z mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu, • elektrohydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi, • elektrohydrauliczne załączanie/rozłączanie napędu przedniej osi, • wałek odbioru mocy WOM (6-wypustowy) - 2 prędkości 540/1000, • układ hydrauliczny otwarty o wydajności min. 60l/min. wyposażony w 5 par wyjść hydraulicznych sterowanych mechanicznie (sekcji) tj. 2 sekcje z przodu, 3 sekcje z tyłu, • wyposażony w przedni TUZ sterowany mechanicznie o udźwigu min. 2 tony, z możliwością sterowania zewnątrz, • wyposażony w tylny podnośnik(TUZ) o udźwigu min. 4500kg z możliwością sterowania zewnątrz, • kabina wyposażona w okno dachowe, fotel operatora amortyzowany pneumatycznie, • wyposażony w siedzenie pasażera, • wyposażony w klimatyzację manualną, • wyposażony w tylny zaczep górny transportowy oraz dolny zaczep rolniczy, • wyposażony w instalację pneumatyczną jedno i dwu obwodową, • wyposażony w radio z USB/mp3 i głośniki, • koła przednie min 28” oraz ogumienie 380/70r28: przednie błotniki zakrywające całe opony, • koła tylne min 38” oraz ogumienie 480/70r38: przednie poszerzenie błotnika zakrywające całe opony tylne b) wymagania dodatkowe: • wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na oferowany ciągnik wynosi min. 12 miesięcy, max. 36 miesięcy. Gwarancja jest jednym z kryterium oceny ofert. Wykonawca określi czas trwania gwarancji w formularzu oferty; • termin dostawy: max. 21 dni. Termin jest jednym z kryterium oceny ofert. Wykonawca określi termin dostawy w formularzu oferty; • oferowany sprzęt musi być zarejestrowany oraz spełniać warunki techniczne obowiązujące w Rzeczpospolitej Polskiej, potwierdzone świadectwem homologacji końcowej europejskiej lub dokumentem równoważnym; • Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (punkt serwisowy musi znajdować się w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego); • przyjazd serwisu naprawczego do naprawy przedmiotu zamówienia nastąpi w czasie do 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, naprawy będą dokonywane przez wykonawcę w maksymalnym terminie – 14 dni od dnia zgłoszenia awarii przez zamawiającego; • w okresie gwarancji wszelkie koszty napraw przedmiotu dostawy oraz koszty dojazdu (transportu) do autoryzowanego serwisu pokrywa Wykonawca; • oferowany ciągnik rolniczy musi być wyposażony w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego; • oferowany ciągnik musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim i katalog części zamiennych; • Wykonawca przeprowadzi szkolenie praktyczne w siedzibie Zamawiającego dla operatora w zakresie budowy i obsługi ciągnika rolniczego. 3. Warunki leasingu: • waluta: PLN; • raty leasingowe równe; 35 równych rat leasingowych, Zamawiający oczekuje, że oprocentowanie będzie w trakcie całej umowy będzie stałe – tj będą stałe i niezmienne raty, w trakcie obowiązywania umowy leasingu. • okres trwania umowy leasingu – 36 miesięcy (w tym 35 rat leasingowych, wpłata wstępna następuje w pierwszym miesiącu trwania umowy); • wpłata własna – 30% wartości przedmiotu zamówienia (płatna do 14 dni od dnia podpisania umowy); • wykup – 20% wartości przedmiotu zamówienia - opłata za wykup będzie uiszczona wraz z ostatnią ratą leasingową na podstawie informacji wskazanej na fakturze. Zamawiający dopiero po uiszczeniu ostatniej raty otrzyma fakturę wykopową, opiewającą na kwotę wykupu, która jest potwierdzeniem przeniesienia na Zamawiającego prawa własności przedmiotu leasingu; • w formularzu oferty należy wskazać całkowity koszt ubezpieczenia AC, OC i NNW po stronie Wykonawcy. Ubezpieczenie zostanie ujęte w ratach leasingowych przedmiotu leasingu. Przedmiot zamówienia będzie podlegał ubezpieczeniu AC, OC i NNW przez Wykonawcę przez cały okres trwania umowy tj. w okresie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. Koszt przedmiotowego ubezpieczenia powinny być ujęte w wysokości rat leasingowych. • Zamawiający ponosi koszty rejestracji przedmiotu leasingu. • Zamawiający wyraża zgodę na poniesienie corocznej opłaty za podatek od środków transportu, jeśli przedmiot zamówienia podlega takiemu obowiązkowi podatkowemu - w wysokości stawek, obowiązujących na obszarze rejestracji przedmiotu leasingu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 3 000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 76 8328 0007 2001 0014 1989 0002, z dopiskiem: „wadium - dotyczy postępowania nr ZP/13/D/20”. Uwaga! Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt b). – e). następuje poprzez doręczenie za pokwitowaniem oryginału dokumentów w siedzibie Zamawiającego: ul. Pod Otomino 44, 83-330 Żukowo w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500 lub przesłanie na powyższy adres. Kopię pokwitowania wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 5. Wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzenie przelewu lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, a także musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę. W przypadku, gdy nie będzie spełniony którykolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy Wykonawcę z udziału w postępowaniu. 7. Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i ust 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, specyfikacja techniczna ciągnika, dokument pełnomocnictwa (jeśli dotyczy), potwierdzenie złożenia lub wniesienia wadium (w formie pieniężnej zalecane),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach