Przetargi.pl
zakup myjki endoskopowej oraz dostawę osprzętu endoskopowego oraz kleszczy do drutu dla SPZOZ w Sanoku

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. 800-lecia 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4656290 , fax. 013 4656290
  • Data zamieszczenia: 2011-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. 800-lecia 26 26
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4656290, fax. 013 4656290
    REGON: 37044434500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zozsanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup myjki endoskopowej oraz dostawę osprzętu endoskopowego oraz kleszczy do drutu dla SPZOZ w Sanoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowej myjki ultradźwiękowej oraz zakup o charakterze sukcesywnym osprzętu do endoskopów i sprzętu medycznego jednorazowego/ wielokrotnego użytku wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26, z podziałem zamawianego asortymentu na poszczególne zadania, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień: CPV - 33.16.80.00-5- przyrządy do endoskopii CPV - 33.16.22.00-5- przyrządy używane na salach operacyjnych CPV- 33.15.71.10-9- różne urządzenia i produkty medyczne Zaoferowane wyroby muszą być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. innych niż wskazane w siwz pod warunkiem, że zaproponowane zamienniki będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż wyrób przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganiami przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia. 4.Wykonawca zaoferuje 30 dniowy termin płatności od daty wystawienia prawidłowej faktury VAT oraz zaoferuje okres niezmienności cen przez okres obowiązywania umowy. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. Dla Zadania nr.1 Oferowany wyrób musi być: - fabrycznie nowy - rok produkcji 2010/2011 - wolny od wad fizycznych i prawnych - odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa, - wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, posiadający właściwe certyfikaty zgodnie z wymaganiami UE, - posiadać dokumentację techniczną w języku polskim, jak w szczególności: instrukcje, opisy techniczne (schematy), itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu zestawienia parametrów techniczno-użytkowych stanowiących załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia na we własnym zakresie i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. Warunki gwarancji: Wykonawca musi objąć kardiomonitory gwarancją, która w szczególności będzie zwierać zobowiązanie Wykonawcy do zagwarantowania co najmniej: okres obowiązywania gwarancji: gwarancja biegnie od dnia instalacji i uruchomienia (stwierdzonego protokołem technicznego przekazania- odbioru) i kończy się z upływem minimum 24 miesięcy. Szczegółowe warunki gwarancji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. w okresie obowiązywania gwarancji (minimum 24 miesięcy) Wykonawca będzie dokonywał bezpłatnych przeglądów oraz świadczył bezpłatnie naprawy serwisowe wynikające z normalnego użytkowania aparatu Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331571109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsanok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach