Przetargi.pl
„Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych przystosowany do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich”

Gmina Końskowola ogłasza przetarg

  • Adres: 24-130 Końskowola, ul. Pożowska
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 818 816 201 , fax. 818 816 202
  • Data zamieszczenia: 2019-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskowola
    ul. Pożowska
    24-130 Końskowola
    tel. 818 816 201, fax. 818 816 202
    REGON: 54347900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl/index.php?id=175

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych przystosowany do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy sprzedaży z dostawą fabrycznie nowego (rok produkcji 2019) 9 osobowego (8+1) samochodu typu mikrobus do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 miejsca przystosowane do przewozu osób na wózku inwalidzkim na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Końskowoli. 2. Minimalne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia (zamawiający dopuszcza złożenie oferty o parametrach wyższych lub równoważnych): - Ilość miejsc siedzących – 9 (8 pasażerów + kierowca); - Moc silnika – minimum 140 KM; - Pojemność silnika – od 1950 cm3 do 2000 cm3; - Rodzaj paliwa: olej napędowy - Ilość biegów: 6 biegów + bieg wsteczny - ABS + elektroniczny kolektor siły hamowania; - Wspomaganie układu kierowniczego; - Klimatyzacja z nawiewem w każdym rzędzie siedzeń; - Elektryczne otwieranie szyb; - Centralny zamek (zdalnie sterowany), otwieranie bagażnika bez konieczności otwierania części pasażerskiej; - Czujnik parkowania; - Drzwi tylne przeszklone, ogrzewane, z wycieraczką; - Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera; - Radioodbiornik z wyświetlaczem, z portami USB i możliwością korzystania z telefonu komórkowego - Immobiliser - Alarm antywłamaniowy - Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie - Chlapacze przednie i tylne - Lakier, preferowane kolory: biały, szary, beżowy; - Zagłówki regulowane z przodu i z tyłu; - Pasy przednie i tylne 3 punktowe; - Wyposażenie: komplet gumowych dywaników, gaśnica, trójkąt odblaskowy, linka holownicza, kamizelka odblaskowa, apteczka samochodowa, dwa komplety kół – letnie i zimowe - Podgrzewane lusterka zewnętrzne z regulacją elektryczną; - Zabezpieczenie drzwi w przestrzeni pasażerskiej przed otwarciem - Atestowane mocowanie do wózków inwalidzkich - Najazdy z powierzchnia antypoślizgową - Oznakowanie zgodne z przepisami o ruchu grodowym (oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych, ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe) Przedmiot zamówienia ma być zgodny z obowiązującymi normami i przepisami a w szczególności: - powinien być fabrycznie nowy (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym – Art. 2 pkt 62; Dz.U.2019.poz. 1990 t.j. z późn. zm. z dnia 2017.01.20) oraz wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny zgodny ze opisem zawartym w SIWZ oraz gotowy do użytku. - posiadać aktualne świadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych specjalnie przystosowany do przewozu osób na wózku/wózkach inwalidzkich, wydane przez ustawowo uprawniony organ. - posiadać komplet dokumentów wymaganych do zarejestrowania zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Polski, na zasadach dopuszczenia do ruchu (faktura sprzedaży, karta pojazdu, przegląd – badanie techniczne oraz badanie stacji diagnostycznej, atesty potwierdzające, że po adaptacji samochód przystosowany jest do przewozu osób niepełnosprawnych) zgodnie z wymogami przepisów ustawy prawo ruchu drogowym. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać: - kartę pojazdu - aktualne świadectwo homologacji pojazdu - instrukcję obsługi, wyposażenia i konserwacji pojazdu w języku polskim; - instrukcję zabezpieczenia pasażera na wózku inwalidzkim; - kartę gwarancyjną pojazdu; - wykaz autoryzowanych stacji serwisowych, które są uprawnione do wykonywania napraw oraz przeglądów w okresie gwarancyjnym; - dwa komplety kluczyków 3. Gwarancja: 3.1 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na: a) silnik, wszystkie zespoły i podzespoły elektryczne, mechaniczne – bez limitu kilometrów na okres nie krótszy niż 2 lata; b) perforację nadwozia - bez limitu kilometrów na okres nie krótszy niż 10 lat; c) powłokę lakierniczą - bez limitu kilometrów na okres nie krótszy niż 2 lata licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego. 3.2 Gwarancja jakości udzielona przez Wykonawcę nie może wyłączyć uprawnień gwarancyjnych przyznanych przez producenta samochodu. 3.3 Zmiany adaptacyjne pojazdów dotyczące montażu wyposażenia nie mogą powodować utraty ani ograniczeń wynikających z fabrycznych gwarancji mechanicznych. 3.4 W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej naprawy lub wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia (lub jego części) na nowy wolny od wad. 3.5 Usługi związane z zapewnieniem gwarancji, a w szczególności przeglądy techniczny i serwis będą realizowane zgodnie z zleceniami producenta dostarczającego pojazd. 3.6 Wykonawca zapewni maksymalny czas rozpoczęcia usuwania awarii samochodów w okresie gwarancji nie przekraczającym 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. 3.7 Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu niezbędne dokumenty gwarancyjne najpóźniej w dniu odbioru pojazdów. 3.8 Na materiały i części naprawiane lub wymieniane nieodpłatnie w ramach napraw gwarancyjnych okres gwarancji biegnie na nowo. 3.9 W ramach udzielonej gwarancji, w przypadku gdy naprawa przekracza 1 dzień roboczy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy na czas trwania naprawy o parametrach nie gorszych niż pojazd stanowiący przedmiot zamówienia. Wraz z pojazdem zastępczym Wykonawca dostarcza dokument uprawniający Zamawiającego do korzystania z pojazdu wraz dowodem rejestracyjnym i ubezpieczeniem oc. 3.10 Wykonawca powinien dysponować serwisem umożliwiającym dokonywanie nieodpłatnych przeglądów serwisowych (serwis producenta lub autoryzowany serwis wskazany przez Wykonawcę) oraz warsztatem, w którym będą wykonywane naprawy gwarancyjne w odległości do 80 km od siedziby Zamawiającego. Stację serwisową oraz warsztat/warsztaty Wykonawca wskaże najpóźniej przed podpisaniem umowy. 4. Dostawa 4.1 Miejsce dostawy pojazdu: Urząd Gminy Końskowola, ul. Pożowska 3A 24-130 Końskowola w dniach i godzinach wcześniej ustalonym z Zamawiającym. 4.2 Wykonawca zgłosi gotowość odbioru co najmniej 1 dzień przed planowaną dostawą. 4.3 W dniu dostawy pojazd musi posiadać wszelkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazdy do ruchu drogowego na terenie RP i umożliwiające dokonanie rejestracji oraz eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. Szczegółowe zasady odbioru pojazdów określa projekt umowy. 4.4 Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia użytkowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie podstawowej obsługi pojazdów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu informacji; pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; Każdy wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach