Przetargi.pl
Zakup mieszanki stabilizowanej cementem z przeznaczeniem na „Remonty, bieżące naprawy i konserwacje dróg gminnych Gminy Lipusz na terenie Leśnictwa Trawice, Płociczno, Zdroje, Żółno, Karpno, Płocice uszkodzonych podczas wywozu drewna”

Gmina Lipusz ogłasza przetarg

  • Adres: 83424 Lipusz, ul. Wybickiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6874515, 6874530 , fax. 58 6874591
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipusz
    ul. Wybickiego 27
    83424 Lipusz, woj. pomorskie
    tel. 58 6874515, 6874530, fax. 58 6874591
    REGON: 19167522100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lipusz.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup mieszanki stabilizowanej cementem z przeznaczeniem na „Remonty, bieżące naprawy i konserwacje dróg gminnych Gminy Lipusz na terenie Leśnictwa Trawice, Płociczno, Zdroje, Żółno, Karpno, Płocice uszkodzonych podczas wywozu drewna”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa związana z realizacją zadania pn. Zakup mieszanki stabilizowanej cementem z przeznaczeniem na „Remonty, bieżące naprawy i konserwacje dróg gminnych Gminy Lipusz na terenie Leśnictwa Trawice, Płociczno, Zdroje, Żółno, Karpno, Płocice uszkodzonych podczas wywozu drewna” 4.2. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 4.3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą mieszanki stabilizowanej cementem przeznaczonej na potrzeby Gminy Lipusz.. 4.3.2. Opis przedmiotu zamówienia który obejmuje zakup i dostawę: mieszanki stabilizowanej cementem z przeznaczeniem na „Remonty, bieżące naprawy i konserwacje dróg gminnych Gminy Lipusz na terenie Leśnictwa Trawice, Płociczno, Zdroje, Żółno, Karpno, Płocice uszkodzonych podczas wywozu drewna” ilość 1000 m3 w podziale na obręby geodezyjne: obręb geodezyjny Śluza w ilości 250 m3, obręb geodezyjny Szklana Huta w ilości 250 m3, obręb geodezyjny Tuszkowy w ilości 250 m3, obręb geodezyjny Lipusz, Lipuska Huta w ilości 250 m3, wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Lipusz. 4.3.3. Wyżej wymienione wartości są maksymalnymi ilościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej i mogą ulec pomniejszeniu w zależności od potrzeb. 4.3.4. Dostarczona mieszanka powinno posiadać wymagane przepisami prawa odpowiednie atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości potwierdzające spełnienie normy PN-EN 14227-1, które należy dołączyć do faktury ze świadectwami zgodności wraz z dokumentami potwierdzającymi dostarczoną ilość mieszanki. 4.3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 4.3.6. Dostawa w/w materiałów samochodami samowyładowawczymi umożliwiającymi rozładunek przez Wykonawcę w ilościach na wskazanych przez Zamawiającego odcinkach dróg. 4.3.7. Przedmiot zamówienia będzie dowożony na drogi gminne z przeznaczeniem na ich remont. Wykonawca każdorazowo dokona uzgodnienia terminu, lokalizacji i miejsca dostawy – transportu bezpośrednio na miejsce, bez możliwości tymczasowego składowania. Dostawy realizowane będą stosownie do potrzeb Zamawiającego, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy faksem, e-mail lub telefonicznie. 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji przedmiotu zamówienia. Część I zamówienia – zakup, dostawa wraz z załadunkiem, rozładunkiem w miejsca wskazane przez Zamawiającego mieszanki stabilizowanej cementem na terenie obrębu geodezyjnego Śluza w ilości 250 m3, Część II zamówienia – zakup, dostawa wraz z załadunkiem, rozładunkiem w miejsca wskazane przez Zamawiającego mieszanki stabilizowanej cementem na terenie obrębu geodezyjnego Szklana Huta w ilości 250 m3, Część III zamówienia – zakup, dostawa wraz z załadunkiem, rozładunkiem w miejsca wskazane przez Zamawiającego mieszanki stabilizowanej cementem na terenie obrębu geodezyjnego Tuszkowy w ilości 250 m3, Część IV zamówienia – zakup, dostawa wraz z załadunkiem, rozładunkiem w miejsca wskazane przez Zamawiającego mieszanki stabilizowanej cementem na terenie obrębu geodezyjnego Lipusz, Lipuska Huta w ilości 250 m3,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach; przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 2a do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, którego wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (j.t. Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.). 5. Oświadczenia, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 6. Dokumenty, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszeniu o zamówieniu, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 6. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 8. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 10. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 11. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 12. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem). 13. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 14. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 poz. 1126). PROCEDURA SANACYJNA - SAMOOCZYSZCZENIE 1. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 2. W celu skorzystania z instytucji „samooczyszczenia”, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą stosownego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), a następnie zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy do złożenia dowodów. 3. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody, o których mowa w pkt 1. 24. INFORMACJA DOTYCZĄCA UDZIAŁU PODWYKONAWCÓW W PRZEDMIOCIE ZAMÓWIENIA. 24.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 24.2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 24.3. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 24.4. Przepisy pkt 24.1 i 24.2 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 24.5. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach