Sąd Okręgowy w Łomży ogłasza przetarg
- Adres: 18-400 Łomża, ul. Dworna
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 862 166 282 , fax. 086 2166281 w. 110
- Data zamieszczenia: 2019-03-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łomży
ul. Dworna 16
18-400 Łomża, woj. podlaskie
tel. 862 166 282, fax. 086 2166281 w. 110
REGON: 57063100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup mebli wraz dostarczeniem, wniesieniem i montażem dla: Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Zambrowie i Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli wraz z dostarczeniem, wniesieniem i montażem dla Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Zambrowie i Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: 2.1 Cześć I – dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli na wyposażenie Biura Obsługi Interesantów w Sądzie Okręgowym w Łomży, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2.2 Cześć II - dostawa wraz z wniesieniem i montażem do Sądu Rejonowego w Zambrowie Al. Wojska Polskiego 56, mebli biurowych, krzeseł i wyposażenia, szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.3 Część III – dostawa wraz w wniesieniem i montażem mebli do Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 44 mebli biurowych, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: Część I – 800 zł, Część II – 10 000 zł, Część III – 900 zł, najpóźniej do dnia i godziny składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 310). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Sądu Okręgowego w Łomży w BGK nr 05 1130 1017 0021 1001 6290 0004 i kopię przelewu dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem spiąć razem z dokumentami oferty. Wadium wnoszone w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i poręczeniach określonych w podpunkcie 5 musi mieć charakter gwarancji (poręczenia) nieodwołalnej i bezwarunkowej. Poręczenie (gwarancja) musi umożliwiać wypłatę przez Poręczyciela (Gwaranta) kwoty wadium na rachunek wskazany przez Zamawiającego, nie później niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia przez Zamawiającego do Poręczyciela (Gwaranta) pisemnego żądania zapłaty zawierającego oświadczenie, iż wadium Zamawiającemu jest należne z powodu wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.). Zamawiający dokonuje zwrotu lub zatrzymania wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.). Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa krzeseł biurowych oraz dwóch biurek do budynku Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
Dodano: 2023-12-29 - Zakup mebli biurowych - wyposażenie laboratorium na potrzeby realizacji zadania: "Politechniczna Sieć VIA CARPATIA im. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego”
Dodano: 2023-11-30 - Wykonanie, dostawa i montaż zabudowy meblowej w pomieszczeniach Oddziału Laryngologicznego w ramach realizacji projektu pn. pn. „Ograniczanie transmisji rozprzestrzeniania się choroby COVID-19 w codziennej praktyce medycznej u pacjentów z podejrzeniem lub potwierdzeniem zakażenia SARS-CoV-2 podczas konsultacji otolaryngologicznych” Projekt finansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu „Wsparcie szpitali jednoimiennych w walce z rozprzestrzenianiem się zakażenia wirusem SARS-CoV-2 oraz w leczeniu COVID-19”
Dodano: 2021-07-23 - Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej.
Dodano: 2021-03-10 - Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej.
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa mebli biurowych do Starostwa Powiatowego w Sokółce oraz do jego zamiejscowych stanowisk pracy w Dąbrowie Białostockiej wraz z dostawą i montażem ekranu projekcyjnego, rzutnika i karniszy z napędem w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Sokółce
Dodano: 2021-01-08 - Dostawa i montaż mebli biurowych do Urzędu Miejskiego w Augustowie
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
Dodano: 2020-12-09 - Dostawa i montaż mebli biurowych do Urzędu Miejskiego w Augustowie
Dodano: 2020-12-04 - Dostawa i montaż mebli biurowych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Dodano: 2020-11-03