Przetargi.pl
Zakup mebli wraz dostarczeniem, wniesieniem i montażem dla Sądu Okręgowego w Łomży i Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem

Sąd Okręgowy w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18400 Łomża, ul. Dworna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 166 282 , fax. 086 2166281 w. 110
  • Data zamieszczenia: 2017-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łomży
    ul. Dworna 16
    18400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 862 166 282, fax. 086 2166281 w. 110
    REGON: 57063100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup mebli wraz dostarczeniem, wniesieniem i montażem dla Sądu Okręgowego w Łomży i Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli wraz z dostarczeniem, wniesieniem i montażem dla Sądu Okręgowego w Łomży i Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: 2.1 Cześć I – dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli sądowych na wyposażenie dwóch sal rozpraw w Sądzie Rejonowym w Wysokiem Mazowieckiem w niżej podanych ilościach, szczegółowo opisanych w załączniku nr 9: 2.1.1 stół sędziowski o wymiarach blatu 2800 mm x 900 mm i wysokości 800 mm – 1 szt., 2.1.2 stół sędziowski o wymiarach blatu 2400 mm x 800 mm i wysokości 800 mm – 1 szt., 2.1.3 stół dla stron o wymiarach blatu 1800 mm x 500 mm i wysokości 750 mm – 4 szt., 2.1.4 fotel sędziowski wysoki (wysokość 1370 mm, wysokość siedziska 470 mm, szerokość 645 mm) – 2 szt., 2.1.5 fotel sędziowski niski (wysokość 1270 mm, wysokość siedziska 470 mm, szerokość 645 mm)– 4 szt., 2.1.6 pulpit dla świadka o wymiarach w podstawie 600 mm x 450 mm i wysokości 940 mm– 2 szt., 2.1.7 przystawka do stołu sędziowskiego o wymiarach blatu 900 mm x 500 mm i wysokości 770 mm – 1 szt., 2.1.8 przystawka do stołu sędziowskiego o wymiarach blatu 800 mm x 500 mm i wysokości 770 mm – 1 szt., 2.1.9 ława dla publiczności o długości 1800 mm, wysokość 850, szerokość siedziska 400 mm, wysokość siedziska 450 mm – 19 szt. 2.2 Cześć II - dostawa do Sądu Okręgowego w Łomży, ul. Dworna 16, krzeseł i foteli biurowych obrotowych spełniających poniżej opisane wymagania, w niżej podanych ilościach, szczegółowo opisanych w załączniku nr 10: 2.2.1 Fotel biurowy obrotowy – 1 szt., 2.2.2 Krzesło Team Plus Black – 5 szt. (wskazujemy konkretny model i nazwę z uwagi na koniczność wyposażenia-uzupełnienia gabinetów w posiadane już krzesła obrotowe). 2.2.3 Krzesło biurowe obrotowe – 40 szt. 2.3 Część III – dostawa wraz w wniesieniem i montażem mebli do dwóch pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Łomży, ul. Dwornej 16. 2.3.1 Zestaw mebli do pokoju nr 11 szczegółowo opisanych w załącznikach nr 11, 12, 13, 14, 15 16 , 17. 2.3.2 Zestaw mebli do pokoju nr 14 szczegółowo opisanych w załącznikach nr 18, 19 i 20. 2.4 Część IV - dostawa wraz w wniesieniem i montażem mebli do gabinetu Prezesa Sądu Okręgowego w Łomży, ul. Dwornej 16, szczegółowo określonych w załączniku nr 21. 2.5 Część V - dostawa wraz w wniesieniem i montażem mebli do sekretariatu Prezesa Sądu Okręgowego w Łomży, ul. Dwornej 16, szczegółowo określonych w załącznikach nr 22, 23, 24, 25. 2.6 Część VI - dostawa wraz w wniesieniem i montażem mebli do pomieszczeń dla interesantów Sądu Okręgowego w Łomży, ul. Dwornej 16, szczegółowo określonych w załączniku nr 26. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga złożenia oferty w oparciu o dokumenty zawarte w specyfikacji. 5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: Część I – 800 zł, Część II – 550 zł, Część III – 400 zł, Część IV – 800 zł, Część V – 1150 zł, Część VI – 220 zł, najpóźniej do dnia i godziny składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Sądu Okręgowego w Łomży w BGK nr 05 1130 1017 0021 1001 6290 0004 i kopię przelewu dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem spiąć razem z dokumentami oferty. Wadium wnoszone w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i poręczeniach określonych w podpunkcie 5 musi mieć charakter gwarancji (poręczenia) nieodwołalnej i bezwarunkowej. Poręczenie (gwarancja) musi umożliwiać wypłatę przez Poręczyciela (Gwaranta) kwoty wadium na rachunek wskazany przez Zamawiającego, nie później niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia przez Zamawiającego do Poręczyciela (Gwaranta) pisemnego żądania zapłaty zawierającego oświadczenie, iż wadium Zamawiającemu jest należne z powodu wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579). Zamawiający dokonuje zwrotu lub zatrzymania wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579). Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Formularz cenowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach