Miasto Jasło ogłasza przetarg
- Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 486 311 , fax. 134 486 360
- Data zamieszczenia: 2019-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Jasło
ul. Rynek 12
38-200 Jasło, woj. podkarpackie
tel. 134 486 311, fax. 134 486 360
REGON: 37044030100000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup mebli i wyposażenia w ramach projektu pn. „Tworzenie warunków do rozwoju przedsiębiorczości w Jaśle” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup mebli i wyposażenia w ramach projektu pn. „Tworzenie warunków do rozwoju przedsiębiorczości w Jaśle”. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku Nr 4 do SIWZ. 2. Załącznik nr 5 – Projekt aranżacji wnętrz stanowi materiał poglądowy dla Wykonawcy. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować przedmiot umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć szczegółowy cennik wszystkich pozycji zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia– załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Część I – zakup i montaż mebli wolnostojących – poz. 1 – 17 i poz. 26 - 27 SOPZ zał. nr 4 Część II – zakup i montaż mebli do zabudowy – poz. 18 – 25 SOPZ zał. nr 4. 6. Równoważność: a) Zamawiający, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, użytych materiałów, wyrobów pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w dokumentacji projektowej. b) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca zgodnie z VII.1 ust.12 SIWZ przedłoży zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań, np. kart urządzeń, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, itp. c) Za równoważny, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych. d) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach. e) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 7. Okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 60 miesięcy (kryterium oceny ofert) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie
Dodano: 2023-06-23 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli z niezbędnym wyposażeniem dla budowanego Budynku Dydaktycznego z Centrum Obsługi Studentów Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. Ks. B. Markiewicza
Dodano: 2023-06-13 - Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek
Dodano: 2022-11-29 - Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Stuposiany
Dodano: 2021-01-29 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2020-11-05 - Dostawa i montaż mebli, foteli, krzeseł gabinetowych oraz sprzętu AGD na potrzeby Gabinetu Wojewody oraz Sekretariatu
Dodano: 2020-08-27 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli dla Jednostki ds. Dostępności Uczelni Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2020-08-18 - Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek
Dodano: 2020-07-15 - Dostawa mebli wraz z montażem do siedziby Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o. o. w Rzeszowie przy ul. 3 Maja
Dodano: 2020-07-07 - Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek
Dodano: 2020-07-03