Przetargi.pl
Zakup mebli dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie Łódzkim ogłasza przetarg

  • Adres: 95070 Aleksandrów Łódzki, ul. Marii Skłodowskiej-Curie
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 120 026 , fax. 427 127 711
  • Data zamieszczenia: 2017-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie Łódzkim
    ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1
    95070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 427 120 026, fax. 427 127 711
    REGON: 47231508600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz.aleksandrow-lodzki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup mebli dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim zlokalizowanej przy ulicy Pabianickiej, zgodnie z przedstawionym opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz minimalnymi parametrami – załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1 został podzielony na następujące części: Część nr 1: 1) Poradnia rehabilitacyjna a. Szafka ubraniowa 40/60/180 – 12 szt. b. Szafka pomocnik 60/50/75 – 4 szt. c. Kartoteka 40/60/150 dwurzędowa (8 szuflad) – 1 szt. d. Biurko 110/60/75 – 1 szt. e. Kontener 40/50/60 – ( 3 szuflady ) – 1 szt. f. Szafka umywalkowa 80/50/85 – 1 szt. g. Szafka pomocnik 60/80/75 – 5 szt. h. Zabudowa niska 250/60/86 – 1 szt. i. Zabudowa wysoka 250/60/30 – 1 szt. j. Biurko 130/70/75 – 1 szt. k. Kontener 40/60/60 – ( 3 szuflady ) – 1 szt. l. Zabudowa niska 350/60/86 – 1 szt. m. Szafka wisząca 80/60/30 – 2 szt. n. Szafa ubraniowa podwójna 80/60/180 – 1 szt. o. Szafka gospodarcza 240/50/200 – 1 szt. p. Ławka 40/90/40 – 3 szt. q. Stół 80/80/75 – 1 szt. r. Stół 120/80/75 – 1 szt. 2) AOS a. Biurko 130/70/75 – 3 szt. b. Kontener 40/60/60 – ( 3 szuflady ) – 3 szt. c. Szafka lekarska 40/50/180 – 3 szt. d. Szafka pod zlew 80/60/86 – 1 szt. e. Szafa ubraniowa podwójna 80/60/180 – 1 szt. f. Zabudowa dolna 250/86/60 – 1 szt. g. Zabudowa górna 200/60/30 – 1 szt. h. Szafka na kółkach 48/75/100 ( 3 szuflady ) – 1 szt. i. Kartoteka 73/60/150 – 10 szuflad ( 2 x 5 ) – 3 szt. j. Regał 40/50/180 – 1 szt. k. Szafa ubraniowa podwójna 60/60/180 – 1 szt. 3) POZ a. Biurko 130/70/75 – 5 szt. b. Kontener 40/60/60 – ( 3 szuflady ) – 5 szt. c. Szafka lekarska 40/50/180 – 4 szt. d. Szafka umywalkowa 80/50/85 – 1 szt. e. Szafa ubraniowa podwójna 80/60/180 – 5 szt. f. Zabudowa dolna 250/86/60 – 2 szt. g. Zabudowa górna 200/60/30 – 2 szt. h. Szafka pod zlew 80/60/86 – 2 szt. 4) Wspólne POZ i AOS a. Biurko 130/70/75 – 3 szt. b. Kontener 40/60/60 – ( 3 szuflady ) – 3 szt. c. Szafka lekarska 40/50/180 – 1 szt. d. Szafa ubraniowa podwójna 80/60/180 – 2 szt. e. Szafka wisząca 80/60/30 – 2 szt. f. Zabudowa dolna 250/86/60 – 1 szt. g. Zabudowa górna 200/60/30 – 1 szt. h. Szafka umywalkowa 50/80/85 – 1 szt. 5) Poradnia Zdrowia Psychicznego Dzieci a. Biurko 130/70/75 – 1 szt. b. Kontener 40/60/60 – ( 3 szuflady ) – 1 szt. c. Stół 120/80/75 – 1 szt 6) Rejestracja a. Biurko 130/70/75 – 1 szt. b. Kontener 40/60/60 – ( 3 szuflady ) – 1 szt. c. Zabudowa rejestracji – 3 stanowiska 450/70/75 – 1 szt. d. Biurko 60/80/75 – 1 szt. e. Kartoteka 73/60/150 – 10 szuflad ( 2 x 5 ) – 12 szt. f. Kontener 45/60/60 – ( 3 szuflady ) – 2 szt. g. Nadstawka na segregatory 35/35/73 – 6 szt. h. Szafka na dokumenty 75/60/80 – 2 szt. i. Szafka na segregatory 75/60/80 – 1 szt. 7) Pomieszczenia socjalne a. Szafa ubraniowa podwójna 80/60/180 – 1 szt. b. Zabudowa dolna 200/86/60 – 1 szt. c. Zabudowa górna 200/60/30 – 1 szt. d. Stolik 70/70/75 – 1 szt. 8) Archiwum a. Kartoteka 73/60/150 – 10 szuflad ( 2 x 5 ) – 7 szt. b. Biurko 60/80/75 – 1 szt. c. Szafa gospodarcza meblowa 180/60/200 – 1 szt. Część nr 2: a. Krzesła - model konferencyjny – 12 szt. b. Ławy do poczekalni ( 2 x 2 osob. ) ( 2 x 3 osob. )– 4 szt. c. Fotele – 11 szt. Część nr 3: a. Sejf – 1 szt. 3. Wymagania ogólne dotyczące mebli: 1) Wszystkie meble, za wyjątkiem opisanych części szklanych mają być wykonane z płyty wiórowej/melaminowej, 2) Krawędzie i brzegi wykończone listwami PCV lub ABS o grubości 1 lub 2 mm w kolorze mebli. 3) Kolor mebli szary, odcień do uzgodnienia wg wzorników. 4) Boki blatów roboczych zakończone listwami PCV lub ABS i zabezpieczone przed wilgocią. 5) Blaty szafek, kontenerów, pomocników i kartotek o grubości 3,6 cm. 6) Wszystkie drzwiczki cichy domyk. 7) Połączenie elementów na lamelki i konfirmaty. 8) Prowadnice firmy Blum lub Hettich lub równoważne. 9) W przypadku kartotek część prowadnic z systemem kulkowym (rodzaj prowadnicy narzuca konstrukcja kartoteki). 4. Wymagania szczególne dotyczące biurek: 1) Blat wszystkich biurek o grubości 36 mm z doklejką PCV lub ABS o grubości 2 mm, 2) Biurka na nogach z płyty meblowej, pozostałe elementy płytowe grubości 18 mm z doklejką PCV lub ABS o grubości 1 lub 2 mm. 3) Tył biurka z płyty w okleinie takiej jak fronty ( blenda ) wykończone dwoma paskami alu. 4) Pod biurkiem szuflada ( blat ) na klawiaturę na prowadnicy rolkowej – miejsce montażu do uzgodnienia. 5) Wszystkie otwory pod kable komputerowe, telefoniczne zaopatrzone w przepusty kablowe – ilość i miejsce do uzgodnienia. 6) Blaty wodoodporne, zmywalne z oryginalnym wykończeniem. 5. Przed przystąpieniem do realizacji dostawca jest zobowiązany do pobrania wszystkich wymiarów z natury, wymiary podane w niniejszej specyfikacji są orientacyjne. 6. Meble muszą być fabrycznie nowe i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. 7. Meble muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe ( Dz.U. z 1998 r., Nr 148, poz 973). 8. Zamawiający wymaga, by meble były nowe, kompletne, wolne od wad, nieuszkodzone, nienoszące śladów używania, wypoziomowane oraz były wykonane z materiałów wysokiej jakości. 9. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu meble własnym transportem i na własny koszt wraz z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 10. Dostawa i montaż mebli wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, musi nastąpić w czasie uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia na własny koszt opakowań oraz innych pozostałości po transporcie i montażu mebli. 11. Termin gwarancji mebli objętych dostawą nie może być krótszy niż 24 miesiące (kryterium oceny ofert). 12. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostawy z ofertą, Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia niezgodności i/lub dostarczenia mebli wolnych od wad, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 13. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu. 14. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy (certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniają zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, lub certyfikatu wydanego przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność), że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania wyżej wymienionych dokumentów, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego. 15. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach