Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-516 Kielce, Aleja IX Wieków Kielc
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 421 534 , fax. 413 421 834
- Data zamieszczenia: 2019-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Aleja IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 413 421 534, fax. 413 421 834
REGON: 51426500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielce.uw.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a oraz Załącznik 1b do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz cenowy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ. 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w formie oryginału albo w formie kserokopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-07-13 - „Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych”
Dodano: 2020-11-19 - Dostawa tuszy i tonerów
Dodano: 2020-11-04 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-10-02 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-07-09 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-04-30 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH (tuszy, tonerów, kaset, bębnów, pojemników na zużyte tonery) do urządzeń biurowych i odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2020-04-20 - "Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych"
Dodano: 2019-12-31 - Dostawa tuszy i tonerów
Dodano: 2019-09-04 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2019-08-14