Przetargi.pl
Zakup materiałów biurowych w ramach realizacji projektu Holistyczne wsparcie placówek Miasta Chełm współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Miasto Chełm ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5652070, 5652223, 5652232 , fax. 082 5652254
  • Data zamieszczenia: 2013-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
    ul. Lubelska 65 65
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5652070, 5652223, 5652232, fax. 082 5652254
    REGON: 11019823800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup materiałów biurowych w ramach realizacji projektu Holistyczne wsparcie placówek Miasta Chełm współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych w ramach realizacji projektu Holistyczne wsparcie placówek Miasta Chełm współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Zakres zamówienia obejmuje dostawę n/w materiałów biurowych: 1) koszulki foliowe - 5 szt.; 2) toner do drukarki HP LaserJet P2015dn (czarny) lub równoważny - 2 szt.; 3) segregator - format A4 z mechanizmem (tzw. łyżwą) i klamrą zaciskową - seria popularna - 10 szt.; 4) segregator - format A4 z mechanizmem (tzw. łyżwą) i klamrą zaciskową - 10 szt.; 5) papier ksero biały. Format A4 - 20 ryz; 6) skoroszyt z przeźroczystej folii PCV- 25 szt.; 7) długopis - wkład niebieski lub czarny -10 szt. 8) teczka A4 z gumką - 25 szt.; 9) ofertówka twarda, przeźroczysta w formacie A4 - 20 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Materiały biurowe (z wyłączeniem koszulek foliowych, tonerów do drukarek oraz papieru ksero) będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz EFS zgodnie z Wytycznymi ds. promocji oraz z Planem komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa Rozwoju Regionalnego: http://www.efs.gov.pl/zpfe/Strony/zasady.aspx. (wielkość nadruku dopasowana do wielkości opakowania) . Tonery do drukarek wchodzące w zakres zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie poddawane procesowi ponownego napełniania lub uzupełniania czynnika barwiącego, nie naprawiane, zapewniające jakość wydruków oraz inne warunki eksploatacji tj. czas schnięcia (jeśli dotyczy), niezawodność, bezawaryjność pracy materiału eksploatacyjnego i drukarki w którym jest używany nie gorsze niż materiały producentów drukarek, a ich używanie w drukarkach nie może spowodować utraty gwarancji producenta drukarki. Ponadto muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego produkcji. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na tonery do drukarek , przy czym na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane tonery do drukarek są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkty równoważne posiadały identyczne lub lepsze parametry jak produkty wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ, w szczególności muszą zapewniać nie gorszą jakość wydruków oraz nie mogą powodować przerwania ciągłości gwarancji lub utraty gwarancji urządzeń, do których zostaną zastosowane. Wykonawca składając ofertę na równoważne tonery bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu Zamawiającego spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia na własny koszt materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego: Urząd Miasta Chełm, Wydział Oświaty,pok. nr 42, ul. Lubelska 65 w Chełmie. Odbioru ilościowego i jakościowego dokona Koordynator projektu. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umchelm.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach