Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20325 Lublin, ul. Droga Męczenników Majdanka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 817 463 191 , fax. 817 462 238
- Data zamieszczenia: 2018-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie
ul. Droga Męczenników Majdanka 12
20325 Lublin, woj. lubelskie
tel. 817 463 191, fax. 817 462 238
REGON: 1251326200131 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby OR KRUS w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych, w podziale na 2 części zamówienia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych w podziale na 2 Części: CZĘŚĆ 1 – Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w ciągu 2019 roku, papieru kserograficznego format A4 w łącznej ilości 14 200 ryz, A3 w ilości 160 ryz na potrzeby OR KRUS w Lublinie i podległych PT z dostawą i rozładunkiem do siedziby zamawiającego, jednostek organizacyjnych KRUS. CZĘŚĆ 2 – Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywnymi dostawami i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego oraz PT KRUS w Radzyniu Podlaskim, PT KRUS w Biłgoraju i PT KRUS w Chełmie w ciągu 2019 roku materiałów biurowych na potrzeby pracowników OR KRUS i podległych PT. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr B do Formularza Oferty (Rozdział III SIWZ). Załącznik stanowi oddzielny plik Excel zawierający nazwę artykułu wraz z opisem jego właściwości, jednostką miary i ilości. PONADTO: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia dla Części 1 i 2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla obu Części zamówienia, znajduje się w Rozdziale II - wzory umów. 3. Dla Części 1 i 2 - Zamawiający wymaga, aby oferowany przez Wykonawcę asortyment był wysokiej jakości, fabrycznie nowy, kompletny, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty, był zgodny z wymaganiami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w SIWZ oraz został wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed planowanym terminem dostawy do Zamawiającego. 4. Zamawiający w załączniku nr 3 do SIWZ podaje informacje z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 5. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany jest oświadczyć na formularzu ofertowym, że spełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197644-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty wypełnionym wg wzoru zawartego w SIWZ, Rozdział III – Formularz oferty i Załączniki do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) [pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]. 3. Zobowiązanie innych podmiotów, jeżeli Wykonawca polega na ich zdolnościach lub sytuacji na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup papieru do ploterów dla Drukarni
Dodano: 2023-09-01 - Zakup artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby OR KRUS w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych w podziale na części.
Dodano: 2021-01-14 - Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
Dodano: 2021-01-11 - Zakup artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby OR KRUS w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych w podziale na części.
Dodano: 2020-11-06 - Sukcesywna dostawa papieru do urządzeń biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Dodano: 2020-09-16 - Dostawa materiałów buirowych i papierniczych dla KWP w Lublinie
Dodano: 2020-05-22 - Dostawa papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2020-04-29 - Dostawa papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2020-04-01 - Dostawa papieru biurowego na potrzeby OR AMW w Lublinie
Dodano: 2019-12-04 - Zakup artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby OR KRUS w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych w podziale na dwie części
Dodano: 2019-10-22