Przetargi.pl
„Zakup maszyn i urządzeń do utrzymania dróg powiatowych oraz zaplecza obwodów drogowych” z podziałem na części – zadanie 1 i zadanie 2

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Słoneczna 16 E
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (0 –59)8420 730 , fax. (0 – 59)8420 284
  • Data zamieszczenia: 2024-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
    ul. Słoneczna 16 E
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. (0 –59)8420 730, fax. (0 – 59)8420 284
    REGON: 770983124
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup maszyn i urządzeń do utrzymania dróg powiatowych oraz zaplecza obwodów drogowych” z podziałem na części – zadanie 1 i zadanie 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zakupiony sprzęt ma być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, bez wad fizycznych, ma być gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów części i akcesoriów.2) W trakcie odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty techniczne i wyposażenie dopuszczające go do ruchu drogowego, jego eksploatację bezpośrednio po zakupie (certyfikat CE, książka obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim).3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia sprzętu do siedziby Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku ul. Słonecznej 16e i na plac składowy w m. Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 w Główczycach.4) Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o dostawie co najmniej 3 dni robocze przed planowanym jej terminem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w godzinach 8:00 – 14:00, w dni od poniedziałku do piątku.5) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia osób wyznaczonych przez Zamawiającego do obsługi przedmiotu zamówienia w zakresie eksploatacji i obsługi technicznej. Szkolenie takie winno odbyć się w siedzibie Zamawiającego i trwać minimum jeden dzień. Szkolenie winno zakończyć się w dniu odbioru dostarczonego sprzętu lub w innym ustalonym pomiędzy stronami terminie.6) Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny na obsługę i naprawę przedmiotu dostawy, a także dostawę części i materiałów eksploatacyjnych, znajdujący się na terenie Polski. Serwis musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta przedmiotu dostawy.7) Wymagany, minimalny okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące od dnia odbioru, bez limitu roboczogodzin. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.8) Na wykonany cały przedmiot umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556 – 5764 w zw. z art. 609 i art. 638 kodeksu cywilnego. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji pojazdu dłuższego niż 24 m-ce, okres rękojmi ulega wydłużeniu do upływu okresu gwarancji.9) Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji użyto nazw marek (firm), wyrobów czy technologii, w myśl art. 99 ust. 2 - 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.10) Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania sprzętu zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów, „produktów” ma wyłącznie charakter przykładowy.11) Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów i technologii, których równoważność opisano w szczegółowych opisach przedmiotu zadania. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych w niniejszych opisach. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te produkty takich samych parametrów technicznych lub wyższych, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp.12) Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w opisie przedmiotu zamówienia.13) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia ze szczególną starannością z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, standardów i reguł wykonywania prac objętych niniejszą umową, a także zasad etyki zawodowej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3.1 do SWZ1) Zakupiony sprzęt ma być kompletny i sprawny, z rocznikiem produkcji nie wcześniejszym niż 2018, ma być gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów części i akcesoriów.2) W trakcie odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty techniczne i wyposażenie dopuszczające go do ruchu drogowego, jego eksploatację bezpośrednio po zakupie (certyfikat CE, książka obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim) oraz dokumentację wymaganą do złożenia w Urzędzie Dozoru Technicznego jeśli zachodzi takowa konieczność.3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia sprzętu do siedziby Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku i Obwodu Drogowego nr 2 w Główczycach.4) Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o dostawie co najmniej 3 dni robocze przed planowanym jej terminem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w godzinach 8:00 – 14:00, w dni od poniedziałku do piątku.5) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia osób wyznaczonych przez Zamawiającego do obsługi przedmiotu zamówienia w zakresie eksploatacji i obsługi technicznej. Szkolenie takie winno odbyć się w siedzibie Zamawiającego i trwać minimum jeden dzień. Szkolenie winno zakończyć się w dniu odbioru dostarczonego sprzętu lub w innym ustalonym pomiędzy stronami terminie.6) Na wykonany cały przedmiot umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556 – 5764 w zw. z art. 609 i art. 638 kodeksu cywilnego. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy.7) Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji użyto nazw marek (firm), wyrobów czy technologii, w myśl art. 99 ust. 2 - 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.8) Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania sprzętu zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów, „produktów” ma wyłącznie charakter przykładowy.9) Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów i technologii, których równoważność opisano w szczegółowych opisach przedmiotu zadania. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych w niniejszych opisach. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te produkty takich samych parametrów technicznych lub wyższych, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp.10) Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w opisie przedmiotu zamówienia.11) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia ze szczególną starannością z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, standardów i reguł wykonywania prac objętych niniejszą umową, a także zasad etyki zawodowej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3.2 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144430-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach