Gmina Gorzyce ogłasza przetarg
- Adres: 44-350 Gorzyce, Kościelna
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 4513056, , fax. 32 4513056 w.22
- Data zamieszczenia: 2019-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzyce
Kościelna 15
44-350 Gorzyce, woj. śląskie
tel. 32 4513056, , fax. 32 4513056 w.22
REGON: 27625872400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup masy asfaltowej na gorąco (warstwa wiążąca i warstwa ścieralna) do remontów nawierzchni drogowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup masy asfaltowej na gorąco (warstwa wiążąca i warstwa ścieralna) do remontów nawierzchni drogowych”. 2. Kody CPV: 44113700-2; 44113620-7 3. Rodzaj masy: Masa asfaltowa warstwa wiążąca AC16W – 205 ton Masa asfaltowa warstwa ścieralna AC08S – 917 ton 4. Przedmiot umowy będzie odbierany partiami przez Zamawiającego, w terminie 1 dnia od daty złożenia zamówienia faksem, e-mailem lub telefonicznie. 5. W razie braku masy lub awarii u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór masy u innych producentów w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego, w cenie określonej w umowie za 1 tonę. Rozliczenia za zakupioną w ten sposób masę dokona Wykonawca. 6. Po stawieniu się pojazdu Zamawiającego w punkcie odbioru masy, Wykonawca potwierdzi kierowcy godzinę przyjazdu. W przypadku czasu oczekiwania na masę dłuższego niż 1 godzina Zamawiający ma prawo obciążyć Wykonawcę kosztami pracy pojazdu wg średnich stawek SEKOCENBUD za ubiegły kwartał odpowiednio do typu pojazdu. Zamawiający ma prawo potrącić ww. koszty z należności przysługujących Wykonawcy za sprzedaną masę. 7. Niezależnie od kar umownych Zamawiającemu przysługuje prawo do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego przewyższającego kary umowne. 8. Reklamacje Zamawiającego załatwione będą w terminie 3 dni licząc od daty zgłoszenia. 9. Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy w przypadku: - dwukrotnej dostawy masy o złej jakości, - odmowy dostawy zamówionej masy, - dostawy masy asfaltowej niezgodnej z rodzajem i ilością zamówienia. 10. Wykonawca powinien posiadać urządzenie do każdorazowego ważenia mieszanki zakupionej przez Zamawiającego. 11. Wykonawca winien prowadzić dzienną ekstrakcję produkowanej mieszanki w ramach własnego laboratorium na wytwórni mas. 12. Produkowana mieszanka w zakresie technologicznym powinna spełniać wymogi zgodnie z receptą laboratoryjną, natomiast w zakresie temperatury – wytworzona zgodnie z centralnymi wytycznymi Instytutu Badawczego Dróg i Mostów (IBDiM). Materiały stosowane do produkcji mieszanki muszą posiadać wymagane atesty, aprobaty lub inne dokumenty równoważne. 13. Pomiar temperatury każdorazowo dokonywany powinien być przez Wykonawcę w chwili wydania mieszanki w obecności kierowcy Zamawiającego z odnotowaniem w dowodzie wyników pomiaru temperatury. 14. Cena 1 tony masy asfaltowej ma uwzględniać załadunek mieszanki na transport własny Zamawiającego. 15. W przypadku, gdy wytwórnia mas bitumicznych jest zlokalizowana w odległości powyżej 30 km, licząc od siedziby Zamawiającego, Wykonawca, który produkuje masę asfaltową jest zobowiązany na własny koszt dostarczyć masę do Zamawiającego. Koszt transportu dolicza się w tym przypadku do ceny oferty. Wykonawca winien zabezpieczyć masę asfaltową przed zmianą właściwości. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości poszczególnych rodzajów masy, z zachowaniem cen jednostkowych, do wysokości nieprzekraczającej łącznej kwoty umownej brutto. Zamawiający zastrzega sobie również prawo niezrealizowania całej ilości zamawianej masy. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty wg zał. Nr 1, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg zał. Nr 2, 4) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, wg Zał. nr 3, 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przed ustaloną datą podpisania umowy, ma obowiązek: 1) wskazać osobę(by), która będzie podpisywać umowę oraz przedłożyć dokument uprawniający osobę(by) wskazaną do podpisania umowy, o ile nie wynika to ze złożonych wraz z ofertą dokumentów, 2) przedłożyć umowę regulującą wzajemną współpracę, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów do naprawy nawierzchni drogowych w zakresie mieszanki mineralno–asfaltowej do wbudowania „na gorąco”
Dodano: 2023-09-28 - „Dostawa materiałów do naprawy nawierzchni drogowych w zakresie mieszanki mineralno–asfaltowej do wbudowania „na gorąco””
Dodano: 2023-05-30 - Zakup mieszanek mineralno - asfaltowych
Dodano: 2022-12-08 - Zakup mas asfaltobetonowych na rok 2021
Dodano: 2021-01-11 - Zakup mas asfaltobetonowych
Dodano: 2020-12-03 - „Dostawa materiałów do naprawy nawierzchni drogowych w zakresie mieszanki mineralno–asfaltowej do wbudowania „na gorąco”
Dodano: 2020-09-21 - Zakup masy asfaltowej na gorąco (warstwa wiążąca i warstwa ścieralna) do remontów nawierzchni drogowych
Dodano: 2020-03-24 - SUKCESYWNY ZAKUP ( ODBIÓR WŁASNY ZAMAWIAJĄCEGO) EMULSJI KATIONOWEJ SZYBKOROZPADOWEJ NIEMODYFIKOWANEJ C65 B3 PU/RC ZGODNEJ Z PN-EN 13808:2013-10 DO ROBÓT DROGOWYCH W TECHNOLOGII Z REMONTERA
Dodano: 2020-03-09 - Zakup mas asfaltobetonowych
Dodano: 2019-11-21 - Dostawa materiałów do naprawy nawierzchni drogowych w zakresie mieszanki mineralno–asfaltowej do wbudowania „na gorąco”
Dodano: 2019-10-15