Przetargi.pl
Zakup mas asfaltobetonowych

Miejskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Świętochłowicach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-608 Świętochłowice, Łagiewnicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 34-51-570, , fax. 32 34-51-544
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Świętochłowicach Sp. z o.o.
    Łagiewnicka 76
    41-608 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 32 34-51-570, , fax. 32 34-51-544
    REGON: 36892113700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpuk.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup mas asfaltobetonowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego mieszanek mineralno – asfaltobetonowych według potrzeb Zamawiającego w następujących warstwach: a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 3-4 – przewidywana ilość ~ 500,0 ton b) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 5-6 – przewidywana ilość ~ 1500,0 ton c) warstwa ścieralna SMA KR 5-6 – przewidywana ilość ~ 100,0 ton d) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego – przewidywana ilość ~ 1200,0 ton e) podbudowa z betonu asfaltowego – przewidywana ilość ~ 900,0 ton 2. Dostawy mas asfaltobetonowych przewidywane są dla kategorii ruchu KR 3-4 oraz KR 5-6. 3. Oferowane przez Wykonawcę mieszanki mineralno-asfaltowe muszą spełniać wymagania techniczne WT-2 2014 część pierwsza. 4. Odległość pomiędzy punktem odbioru materiału, a bazą Zamawiającego nie może być większa niż 25 km (po trasie, nie w linii prostej). 5. Temperatura odbieranej partii materiału powinna wynosić 1700C (+/-10%). 6. Odbiór materiału odbywać się będzie samowyładowczymi środkami transportu Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu odbiór mas asfaltobetonowych od poniedziałku do soboty w godz. od 600 do 2200. W zgłoszonych przez Zamawiającego przypadkach Wykonawca zobowiązany jest również zapewnić Zamawiającemu odbiór mas asfaltobetonowych w godzinach nocnych (godz. 2200-600) o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem. 8. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie, według zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb, a podstawą każdorazowego zamówienia będzie zamówienie cząstkowe składane przez Zamawiającego faksem lub e-mailem, za zwrotnym potwierdzeniem mailowym lub faxem odbioru złożonego zamówienia. 9. Minimalne zamówienie cząstkowe - 6 ton. 10. W związku z faktem, iż Zamawiający nie ma możliwości wcześniejszego określenia ilości i terminu zakupu przedmiotowego materiału, zastrzega on sobie prawo złożenia zamówienia na jeden dzień przed planowanym zakupem z podaniem ilości i rodzaju materiału. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamówienia oraz terminu odbioru w zależności od potrzeb oraz panujących warunków atmosferycznych, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę. 12. W przypadku jakichkolwiek trudności w odbiorze zamawianego materiału, Wykonawca zobowiązany jest wskazać innego Wykonawcę mas, który zapewni odbiór zamawianego materiału w określonej ilości i czasie oraz zgodnie z obowiązującymi cenami ofertowymi, który znajduje się w odległości nie większej niż 25 km od siedziby Zamawiającego. 13. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca wystawi deklarację właściwości użytkowych lub udostępni badania laboratoryjne odebranej partii materiału. 14. Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu nieprzerwaną, całoroczną produkcję mieszanek asfaltobetonowych, a w przypadku wystąpienie sprzyjających warunków atmosferycznych pozwalających na prowadzenie prac asfaltowych, również w miesiącach zimowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Termin wnoszenia wadium upływa 27.11.2020 r. o godz. 1000. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto MPUK w Świętochłowicach Sp. z o.o. ING Bank Śląski S.A. Katowice O/Świętochłowice: 53 1050 1243 1000 0090 3137 5968 z dopiskiem „Zakup mas asfaltobetonowych”. Uwaga Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w następujący sposób: 1) W postaci papierowej - w formie pisemnej w oryginale. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2) W postaci elektronicznej - poprzez Platformę przetargową - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. 6. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10 lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 7 niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ. 11. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem nie podlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale albo kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Pełnomocnictwo należy złożyć odpowiednio: a w formie pisemnej (w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę w postaci papierowej) – opatrzone własnoręcznym podpisem osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa (w przypadku kopii notarialnej wymagany jest własnoręczny podpis notariusza); ALBO b) w formie elektronicznej (w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa (w przypadku kopii notarialnej wymagany jest kwalifikowany podpis elektroniczny notariusza). Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie pisemnej w postaci papierowej podpisany własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. Potwierdzenie wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach