Salve Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa ogłasza przetarg
- Adres: 90-420 Łódź, A. Struga
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 639 87 11
- Data zamieszczenia: 2020-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Salve Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
A. Struga 3
90-420 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 639 87 11
REGON: 472181467 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://salve.pl/ oraz https://e-propublico.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup mammografu cyfrowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup cyfrowego mammografu dla potrzeb Salve Sp. z o.o. Sp. k. w Łodzi, określonego przez Zamawiającego według załącznika nr 11 do SIWZ, wraz z jego instalacją oraz szkoleniem personelu. Termin wykonania zamówienia wynosi 21 dni od zawarcia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111650-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie tj. przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączą dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 17 ust. 2 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną