Przetargi.pl
zakup łodzi wędkarskich i żaglowych

Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 89400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 894 210 , fax. 523 894 220
  • Data zamieszczenia: 2018-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sępólno Krajeńskie
    ul. Tadeusza Kościuszki 11
    89400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 894 210, fax. 523 894 220
    REGON: 9235094900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-sepolno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup łodzi wędkarskich i żaglowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą łodzi wędkarskich i żaglowych w ramach projektu „Rozbiórka istniejącego i budowa nowego pomostu na plaży miejskiej w miejsce istniejącego pomostu na jeziorze Sępoleńskim oraz zakup łodzi wędkarskich i żaglowych”, Część 1: zakup łodzi wędkarskich Łódź wędkarska płaskodenna min. 3 - osobowa - 5 szt. Część 2: zakup łodzi żaglowych Łódź żaglowa otwartopokładowa – 5 szt. 2)Opis dla części 1 i 2: 1) Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem wraz z rozładunkiem do Sępólna Krajeńskiego, ul. Leśna 1, Plaża Miejska w Sępólnie Krajeńskim, w dni robocze w godz. 8.00 –15.00. 2) Zamawiający wymaga, aby łodzie dostarczone w ramach umowy były fabrycznie nowe wyprodukowane w roku 2017 lub 2018 i wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, do której nie mają prawa osoby trzecie oraz nie będące przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. 3) Ilekroć w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przedmiot zamówienia został określony przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp., jak również w przypadku gdy do opisu przedmiotu zamówienia zostały użyte normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia (nazwa handlowa, producent) itp. oznacza to, iż intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” towaru spełniającego wymagania Zamawiającego, a co za tym idzie Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W związku z tym, dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze normy, parametry i standardy techniczno-jakościowe oraz funkcjonalne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez określenie jakiego zakresu (materiału) dotyczą oraz złożyć dokumenty dotyczące rozwiązania równoważnego zawierające dane techniczne, w celu wykazania równoważności. 2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 stanowi załącznik Nr 1 .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34520000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (część 1 i 2) a) wypełniony i podpisany formularz oferty (Załącznik nr 2), b) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące załączniki Nr 4 do SIWZ) - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z Rozdziału X pkt 2 SIWZ, W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. a) dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego -jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach