Przetargi.pl
Zakup licencji i wdrożenia e-usług publicznych wraz z zakupem niezbędnego sprzętu informatycznego oraz szkoleń w ramach projektu pn.: „Podniesienie jakości e-usług i cyfrowej dostępności informacji sektora publicznego dla klientów Urzędu Miejskiego w Gostyniu”

Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia ogłasza przetarg

  • Adres: 63800 Gostyń, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5752110-13 , fax. 655 752 142
  • Data zamieszczenia: 2018-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia
    ul. Rynek 2
    63800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5752110-13, fax. 655 752 142
    REGON: 52573100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.gostyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup licencji i wdrożenia e-usług publicznych wraz z zakupem niezbędnego sprzętu informatycznego oraz szkoleń w ramach projektu pn.: „Podniesienie jakości e-usług i cyfrowej dostępności informacji sektora publicznego dla klientów Urzędu Miejskiego w Gostyniu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa i uruchomienie e-usług – E-deklaracje , E-decyzje, E-wnioski/zgłoszenia, E-podatki, E-tablica, E-zwiedzanie, E-zezwolenia, E-rada. 2. Stworzenie systemów dziedzinowych umożliwiających obsługę e-usług: a) System do ewidencji mienia gminy – system dziedzinowy pozwoli na stworzenie i prowadzenie elektronicznej ewidencji nieruchomości należących do Gminy oraz pozostałego mienia. Elektroniczny system do ewidencji mienia umożliwi gromadzenie, zarządzanie i publikację informacji dotyczących mienia posiadanego przez Gminę. System pozwoli na automatyzację procesów związanych z obsługą bazy danych zawierającej mienie Gminy Gostyń. b) Ewidencja umów z tytułu dzierżaw – system dziedzinowy pozwoli na ewidencję umów z tytułu dzierżaw nieruchomości należących do Gminy Gostyń. System umożliwi stworzenie bazy danych zawierających nieruchomości, daty umów, dzierżawców oraz inne informacje niezbędne do zarządzania bazą umów z tytułu dzierżaw. System pozwoli na gromadzenie, modyfikowanie oraz zarządzanie bazą. c) Moduł do projektowania planu budżetu – system dziedzinowy udostepniający narzędzia do elektronicznego projektowania, modyfikowania, prezentowania danych niezbędnych do planowania budżetu. Dzięki integracji z innymi systemami dziedzinowymi możliwe będzie automatyczne pobieranie niezbędnych danych oraz ich synchronizacja. d) Wieloletnia prognoza finansowa – system będzie umożliwiał stworzenie i modyfikację planu wieloletniej prognozy finansowej Gminy Gostyń. Dzięki integracji z pozostałymi systemami dziedzinowymi możliwe będzie automatyczne zaciąganie danych niezbędnych do stworzenia prognozy finansowej, oraz dostęp do prognozy wszystkich uprawnionych podmiotów. 3. Modernizacja systemów dziedzinowych- systemów dziedzinowych umożliwiających obsługę e-usług – pozwoli to na obsługę e-usług: a) Wymiar podatku od nieruchomości, rolny i leśny osób fizycznych, b) Księgowość podatku od nieruchomości, rolny i leśny osób fizycznych, c) Wymiar podatku od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych, d) Księgowość podatku od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych, e) Podatek od środków transportowych, f) System fakturowania, g) Ewidencja umów z tytułu użytkowania wieczystego, h) Księgowość analityczna dochodów niepodatkowych, i) Moduł współpracy z ewidencją ludności, j) Moduł do rozliczeń zwrotu podatku akcyzowego, k) System finansowo-księgowy, l) System ewidencji planu i analizy wykonania budżetu, m) Moduł obsługi przelewów elektronicznych, n) System płacowy, o) System RCP (Rejestracja Czasu Pracy), p) System ewidencji pracowników, q) Zezwolenia alkoholowe. Wraz z dostawą niezbędnego sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy; W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.8.1. SIWZ składa: 1) w zakresie, o którym mowa w punkcie 6.8.1. 1)-3) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.8.2 pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W zakresie zapewnienia spełniania przez dostawy lub usługi wymagań określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia: 1) W przypadku Serwera: Wydruk ze strony internetowej potwierdzający osiągnięty wynik wydajności obliczeniowej zaoferowanego procesora osiągający w teście SPECint_rate_base2006 dostępnym na stronie www.spec.org dla jednego procesora; Certyfikat ISO9001 lub równoważny o wyprodukowaniu serwera zgodnie z nią; Deklaracje zgodności CE lub równoważna serwera; Dokument potwierdzający, że serwis serwera będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta posiadającego certyfikat ISO 9001 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych. 2) W przypadku wszystkich sprzętów należy załączyć karty katalogowe producenta potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę potwierdzające spełnianie wymagań określonych w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia przez oferowany sprzęt.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach