Sąd Apelacyjny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61693 Poznań, ul. Trójpole
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8274500, 8274588 , fax. 618 226 420
- Data zamieszczenia: 2018-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Poznaniu
ul. Trójpole 21
61693 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8274500, 8274588, fax. 618 226 420
REGON: 481842400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.sa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup kopert papierowych C5 z sukcesywną dostawa do centrum Wydruku Sądu Apelacyjnego w Szczecinie dla potrzeb sądów apelacji poznańskiej na rok 2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych kopert C5 do Centrum Wydruku Sądu Apelacyjnego w Szczecinie dla potrzeb sądów apelacji poznańskiej. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga 12 miesięczny gwarancji. Wykaz jednostek zamawiających oraz płatników stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość przedmiotu zamówienia może ulec zmniejszeniu o max. 50% umowy, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia. W przypadku niewyczerpania w całości zawartej umowy, na podstawie oświadczenia Zamawiającego termin określony powyżej może ulec wydłużeniu, jednak na okres nie dłuższy niż 180 dni lub do wyczerpania wartości umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30199230-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda, aby Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.poznan.sa.gov.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, złożyli Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie opublikowany wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kopert dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu
Dodano: 2023-08-23 - Dostawa kopert dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu i podległych jej jednostek
Dodano: 2020-08-31 - Sukcesywna dostawa kopert i kartonów do jednostek organizacyjnych UAM
Dodano: 2019-11-22 - Dostawa kopert dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu i podległych jej jednostek
Dodano: 2019-10-21 - Dostawa kopert dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu i podległych jej jednostek
Dodano: 2019-04-08 - sukcesywna dostawa kopert i kartonów wraz z transportem i wniesieniem dla jednostek organizacyjnych UAM
Dodano: 2018-11-23 - Sukcesywna dostawa kopert bezpiecznych
Dodano: 2017-09-26