Przetargi.pl
Zakup koparko – ładowarki wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie

Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97400 Bełchatów, ul. Lipowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 327 914 , fax. 446 327 914
  • Data zamieszczenia: 2016-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie
    ul. Lipowa
    97400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 446 327 914, fax. 446 327 914
    REGON: 59065360100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup koparko – ładowarki wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawy – Zakup koparko – ładowarki wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup 1 szt. fabrycznie nowej koparko – ładowarki wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie, rok produkcji 2016. 2.1. Oferent udzieli gwarancji na pojazd na okres minimum 24 miesięcy (jeżeli Wykonawca łączy okres gwarancji z przepracowanymi moto – godzinami, to minimalna oferowana liczba przepracowanych moto – godzin nie może być niższa niż 400mth/1 rok). 2.2. Przewidywany czas pracy maszyny: 400 mth/rok. 3.Parametry techniczne koparko – ładowarki: 3.1. koparko–ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; 3.2. masa eksploatacyjna maszyny do 8200 kg; 3.3. długość transportowa maszyny do 5,70 m; 3.4. silnik wysokoprężny o mocy znamionowej brutto min 66 kW (90kM), spełniający normy emisji spalin Stage IV/Tier 4F; 3.5. napęd koparko – ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś; 3.6. koła jezdne: przednie małe minimum 20’, tylne duże minimum 26’; 3.7. przednia oś wychylna, przednie koła skrętne; 3.8. blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi; 3.9. system hydrauliczny o wydajności powyżej 160 ltr/min i ciśnieniu min 250 bar; 3.10. stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie; 3.11. błotniki kół przednich, skrzynka narzędziowa, immobiliser; 3.12. kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym fotelem operatora, wyposażona w klimatyzację. 4. Osprzęt ładowarkowy koparko–ładowarki : 4.1. koparko–ładowarka musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki, zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej; 4.2. koparko–ładowarka musi posiadać układ stabilizacji łyżki ładowarkowej; 4.3. łyżka ładowarkowa dzielona [otwierana], wielofunkcyjna: 6 w jednym – możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania; 4.4. na łyżce muszą być zamontowane widły do palet; 4.5. pojemność łyżki ładowarki 1,0 m3 z tolerancją ± 0,1 m3, szerokość łyżki do 2,5 m; 4.6. minimalna wysokość załadunku 3,0 m i powyżej; 4.7. udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 3000 kg; 5. Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko–ładowarki : 5.1. musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego; 5.2. łyżka koparkowa o szerokości 600 mm ± 20 mm i pojemności 0,2 m3 ± 0,06 m3; 5.3. ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe); 5.4. minimalna głębokość kopania 5,90 i powyżej; 5.5. minimalna wysokość załadunku 4,7 m i powyżej; 5.6. udźwig przy złożonym ramieniu minimum 1500 kg i powyżej. 6. Wymagania dodatkowe: 6.1. oferent powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko–ładowarki; 6.2. oferent musi dostarczyć „Deklarację zgodności z CE” na oferowaną koparko – ładowarkę; 6.3. oferent musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko – ładowarki, maksymalna odległość od autoryzowanego serwisu 150 km; 6.4. czas reakcji w przypadku awarii koparko–ładowarki musi wynosić maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia w dni robocze, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia; 6.5. oferowana maszyna musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych; 6.6. oferent przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko ładowarki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą . 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 24.11.2016 r. o godz. 09:00 4. Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy wpłacić przekazem bankowym na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy: Getin Noble Bank w Bełchatowie nr 18 1560 0013 2001 3349 0000 0004. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: 1) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (warunek konieczny ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego); Podstawę do stwierdzenia stanowi dowód bankowy; 2)kopię dokumentu będącego inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego. 7.Niewniesienie wadium albo wniesienie po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach