Przetargi.pl
Zakup koparko-ładowarki

Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku ogłasza przetarg

  • Adres: 14-400 Pasłęk, Dworcowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. -, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku
    Dworcowa 6
    14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. -, , fax. -
    REGON: -
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup koparko-ładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup koparko – ładowarki. Rok produkcji oferowanej używanej koparko ładowarki [kołowej] pomiędzy 2014 a 2018 rokiem. Koparko ładowarka musi być wyprodukowana z seryjnej produkcji (nie będąca prototypem), z przeznaczeniem dla krajów europejskich i ruchu prawostronnego, spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym. Wspólnego Słownika Zamówień: Główny kod CPV: 43260000-3 Koparki mechaniczne 2. Opis i zakres przedmiotu zamówienia 2.1. Dostawa używanej koparko–ładowarki, kołowej wraz z osprzętem do siedziby zamawiającego, na koszt Wykonawcy pod adres: 14-400 Pasłęk ul. Dworcowa 6, powiat elbląski, województwo warmińsko-mazurskie. 2.2. CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA KOPARKO-ŁADOWARKI: 2.2.1 UKŁAD NAPĘDOWY a) silnik wysokoprężny spełniający normy emisji spalin, b) moc maksymalna minimum 68 kW, c) napęd na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś; układ napędowy wyprodukowany przez jednego producenta (silnik, skrzynia biegów, mosty), d) skrzynia biegów automatyczna lub półautomatyczna min. 4 biegi w przód, e) blokada tylnego mostu, f) dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się; g) opony na obu osiach w równym rozmiarze, niezniszczone, bez widocznych uszkodzeń mechanicznych, nadające się do poruszania po drogach publicznych, h) zbiornik paliwa min. 100 litrów. 2.2.2 HYDRAULIKA a) pompa wielotłoczkowa o zmiennym wydatku, b) przepływ maksymalny minimum 150 l/min, c) ciśnienie maksymalne minimum 200 bar, d) linia do młota na ramieniu koparkowym, e) stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie, 2.2.3 RAMIĘ KOPARKOWE a) o zmiennej długości rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe), b) system przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego, c) kąt obrotu ramienia łyżki min. 180°, d) sterowanie za pomocą joysticków, e) głębokość kopania minimum 4000 mm, f) szybkozłącze koparkowe mechaniczne, g) łyżki kopiące – min. 2 sztuki o szerokości w zakresie od 300 do 600 mm +/- 10%, h) łyżka skarpowa, 2.2.4 RAMIĘ ŁADOWARKOWE a) łyżka dzielona (otwierana) wielofunkcyjna o pojemności min. 1,0 m3 (tolerancja 0,05m3) z możliwością spychania, ładowania, kopania, chwytania rozściełania i wyrównania wraz z widłami do palet, b) układ równoległego podnoszenia, c) układ stabilizacji ramienia w czasie jazdy d) wysokość załadunku nie mniej niż 3,0 m, e) sterowanie za pomocą joysticka, 2.2.5 KABINA a) spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej (certyfikowana ROPS/FOPS) z obrotowym fotelem operatora, b) wyposażona w ogrzewanie i wentylację oraz klimatyzację, c) drzwi z obu stron, d) 2 lusterka zewnętrzne, e) wycieraczki przedniej i tylnej szyby, 2.2.6 POZOSTAŁE WYMAGANIA: a) główne podzespoły sprzętu wykonane przez tego samego producenta, b) błotniki kół przednich i tylnych, skrzynka narzędziowa wyposażona, immobilaiser; c) gumowe podkładki stabilizatorów, d) sygnał cofania, światło sygnalizacyjne (kolor pomarańczowy) zlokalizowane na dachu kabiny, e) 8 świateł roboczych, oświetlenie drogowe, f) oferowana sprzęt (marka) posiada autoryzowany serwis stacjonarny i mobilny na terenie Polski , g) instrukcja obsługi i katalog części zamiennych w języku polskim, h) deklaracja zgodności, wyciąg ze świadectwa homologacji, i) zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia stanu technicznego zaoferowanej koparko ładowarki używanej, w serwisie, na koszt zamawiającego, przed wyborem oferty Wykonawcy. W przypadku złego stanu odrzucenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2500 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (tj. 08.10.2018r. do godz. 13:00) 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego w Bank PKO BP S. A. Centrum Korporacyjne w Elblągu, numer rachunku: 92 1020 1752 0000 0702 0006 8676 z adnotacją : wadium na „Zakup koparko-ładowarki” – nr sprawy DM.252.24.2018. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 3 pkt 2, 3, 4 i 5 SIWZ musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 1) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) Jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wy-raził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania ofert złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wadium, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie, może być wniesione wspólnie przez te podmioty lub przez jednego z Wykonawców, z tym że z treści dokumentu musi wynikać, że wadium dotyczy oferty składanej przez wszystkie podmioty występujące wspólnie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty i specyfikacji technicznej (zał. Nr 1 i 1A do SIWZ), 2) Oświadczenia, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli inna osoba podpisuje ofertę aniżeli wymieniona w dokumentach rejestrowych Wykonawcy) lub wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składają wraz z ofertą dokumenty wymagane w rozdziale VI ust. 1 SIWZ (na podstawie art. 25a ust. 5 pkt. 2 ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach