Przetargi.pl
Zakup koparko-ładowarki

Komunalny Zakład Gospodarczy w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 66-001 Zielona Góra, Zawada - Szkolna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 211 279 , fax. 68 329 35 01
  • Data zamieszczenia: 2017-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarczy w Zielonej Górze
    Zawada - Szkolna 18
    66-001 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 683 211 279, fax. 68 329 35 01
    REGON: 97015591200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kzg.zg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup koparko-ładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa koparko-ładowarki do siedziby zamawiającego. Oferowany pojazd musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2017 roku, przeznaczony dla krajów europejskich i ruchu prawostronnego, spełniający wymagania pojazdu dopuszczanego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym. Pojazd musi posiadać ekonomiczny wysokoprężny silnik o mocy min. 70 kW i pojemności od 3.4 do 4.5 l. 2. Przedmiot zamówienia nie jest podzielony na części. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym – załącznik numer 1 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik numer 1 do SIWZ, podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną. Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację tj. czytelnie – imię i nazwisko lub nieczytelnie – z imienną pieczątką; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – ujęte w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy); 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach