Przetargi.pl
Zakup koparki

Gmina Grabów nad Pilicą ogłasza przetarg

  • Adres: 26902 Grabów nad Pilicą, ul. Kazimierza Pułaskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 662 70 14 , fax. 48 662 60 52
  • Data zamieszczenia: 2019-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grabów nad Pilicą
    ul. Kazimierza Pułaskiego 51
    26902 Grabów nad Pilicą, woj. mazowieckie
    tel. 48 662 70 14, fax. 48 662 60 52
    REGON: 67022370600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grabow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup koparki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup koparko-ładowarki. Oferowany pojazd musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2018 roku lub w 2019 roku z seryjnej produkcji, przeznaczony do krajów europejskich, spełniający wymagania pojazdu dopuszczanego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ruchu drogowym. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, Przedmiot zamówienia ma być zgodny z parametrami techniczno-eksploatacyjnymi określonymi w SIWZ - stanowiącej załącznik Nr 9 oraz z obowiązującymi normami i przepisami. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego – Gmina Grabów nad Pilicą, ul. Pułaskiego 51, 26-902 Grabów nad Pilicą. Całkowity koszt dostawy koparko-ładowarki do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oględzin i sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie pojazdu są niezgodne z parametrami i wyposażeniem określonym w SIWZ oraz ofercie. Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia. Uwaga: Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w siwz i jej załącznikach nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez zamawiającego. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje nazwa, norma, aprobata techniczna itp., Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. W przypadku gdy zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści siwz. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej siwz lub załącznikach do siwz norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach