Przetargi.pl
Zakup komputerów na potrzeby SP ZOZ Przychodnia Miejska w Pieszycach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Przychodnia Miejska ogłasza przetarg

  • Adres: 58250 Pieszyce, ul. Królowej Jadwigi
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 367 227 , fax. 748 367 227
  • Data zamieszczenia: 2018-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Przychodnia Miejska
    ul. Królowej Jadwigi 1
    58250 Pieszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 748 367 227, fax. 748 367 227
    REGON: 89110048000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przychodniapieszyce.eu.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup komputerów na potrzeby SP ZOZ Przychodnia Miejska w Pieszycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech komputerów na potrzeby SP ZOZ Przychodnia Miejska w Pieszycach szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 30213000-5 - Komputery osobiste 30232110-8 – Drukarki laserowe 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. dostawę i transport do siedziby Zamawiającego oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia; b. udzielenie gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: a) oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych itp., sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do użytkowania, wyprodukowany nie wcześniej niż w I półroczu 2017r.; b) Termin zapłaty za przedmiot zamówienia - 30 dni od daty złożenia faktury zgodnej z warunkami umowy w siedzibie Zamawiającego; c) Oferowany przedmiot umowy musi spełniać wymogi Zamawiającego podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w pełni spełniać wymagania funkcjonalne zgodnie z jego przeznaczeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach