Szpital Specjalistyczny w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64920 Piła, ul. Rydygiera
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 106 207 , fax. (067) 212 40 85
- Data zamieszczenia: 2018-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Pile
ul. Rydygiera 1
64920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 672 106 207, fax. (067) 212 40 85
REGON: 126182000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalpila.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP KARETKI Z PRZEZNACZENIEM DLA SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W PILE IM. ST. STASZICA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa karetki wraz z wyposażeniem w ramach zadania pn. „Dofinansowanie zakupu karetki z przeznaczeniem dla Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica”. Zadanie finansowane jest ze środków Wojewody Wielkopolskiego oraz Powiatu Pilskiego. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki określa załącznik nr 2 do SIWZ (OPZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla Wykonawców (w tym osób fizycznych i prawnych) mających miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie mają regulacje z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. Nr 1126). Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru załączonego do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z sporządzonym przez Wykonawcę formularzem cenowym.- materiały producenta, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi lub tp., potwierdzające parametry oceniane przez Zamawiającego określone w OPZ - załącznik nr 2 oraz wskazane w formularzu ofertowym. - oświadczenia wymienione w rozdziale 6 niniejszej SIWZ stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ;- w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.- uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup AMBULANSU SANITARNEGO typu "C" Systemowego - specjalnego z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dodano: 2023-09-12 - Zakup karetki pogotowia dla Szpitala Powiatowego w Jarocinie wraz z wyposażeniem
Dodano: 2023-07-28 - Dostawa medycznej karetki transportowej oraz noszy w ramach projektu pn.: "Zakup ambulansu i windy oraz doposażenie w sprzęt medyczny"
Dodano: 2023-06-18 - Zakup w formie leasingu z pełną obsługą gwarancyjną w całym okresie finansowania oraz dostawa ambulansu drogowego (transportowego) typu A1 wraz z wyposażeniem
Dodano: 2023-05-04 - Dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem
Dodano: 2023-01-20 - ZAKUP AMBULANSÓW Z CZĘŚCIOWYM WYPOSAŻENIEM MEDYCZNYM NA POTRZEBY ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO
Dodano: 2022-04-06 - Zakup 1 ambulansu wraz z wyposażeniem w związku z realizacją działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem „COVID-19” oraz innych chorób zakaźnych.
Dodano: 2021-05-06 - Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy na zakup i dostawę ambulansów wraz ze specjalistycznym wyposażeniem medycznym oraz środków ochrony indywidualnej w związku z realizacją działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz innych chorób zakaźnych na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu.
Dodano: 2021-03-04 - Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy na zakup i dostawę ambulansów wraz ze specjalistycznym wyposażeniem medycznym oraz środków ochrony indywidualnej w związku z realizacją działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz innych chorób zakaźnych na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu.
Dodano: 2021-01-29 - Dostawa AMBULANSU SANITARNEGO typu T wraz z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dodano: 2021-01-13