Przetargi.pl
Zakup kabiny sortowniczej na składowisko odpadów w Ziemiełowicach

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4190359 , fax. 077 4104841
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 077 4190359, fax. 077 4104841
    REGON: 00052451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup kabiny sortowniczej na składowisko odpadów w Ziemiełowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Przenośniki - 42417200-4. Przedmiot zamówienia przewiduje zakup kabiny sortowniczej na składowisko odpadów w Ziemiełowicach. I. Zakres przedsięwzięcia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie kabiny sortowniczej, wchodzącej w skład pracującej stacji odzysku frakcji drobnej na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Ziemiełowicach (gmina Namysłów). Zadaniem przedmiotu zamówienia jest odzysk odpadów w postaci tworzyw sztucznych, papieru i makulatury, szkła oraz złomu, z balastu odprowadzanego z sita bębnowego. II. Opis zadań dla Wykonawcy zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania przedmiotu zamówienia, 2) transportu przedmiotu zamówienia na miejsce montażu, 3) montażu przedmiotu zamówienia, 4) rozruchu przedmiotu zamówienia, 5) uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń, decyzji, 6) przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w obsłudze przedmiotu zamówienia. III. Wymagania techniczne. 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest kabina sortownicza dla czterech sortowaczy o następujących parametrach: 1) długość - min. 6 500 mm, 2) szerokość - min. 4 900 mm, 3) wysokość - dostosowana do pracującej stacji odzysku frakcji drobnej i zadania przedmiotu zamówienia, ok. 5 000 mm, 4) moc zainstalowana - max. 3,0 kW. Kabina sortownicza musi być wykonana z płyt warstwowych o grubości min. 10 cm, w kolorach uzgodnionych i zaakceptowanych przez Zamawiającego. Konstrukcję nośną należy zabezpieczyć powłoką antykorozyjną poprzez ocynkowanie i pomalowanie farbami. Kabinę sortowniczą należy wyposażyć w: 1) instalację oświetleniową naturalną i sztuczną, z oświetleniem awaryjnym, 2) instalację wentylacyjną nawiewno-grawitacyjną (min. 10 wymian powietrza /godzinę), 3) ogrzewanie elektryczne (nawiewne) wnętrza kabiny, umożliwiające utrzymanie temperatury w okresie zimowym powyżej 14 ?C, 4) leje z uchwytami do mocowania worków na odpady, tzw. big bagów (4 gniazda), do których będą gromadzone posegregowane opady z tworzyw sztucznych, papieru i makulatury, oraz 2 leje zsypowe na wysegregowane szkło gromadzone w pojemnikach o pojemności 1100 litrów lub w kontenerze KP-7. Wykonawca ma wykonać niezbędne prace adaptacyjne istniejącej stacji przesiewu zarówno pod względem mechaniki jak i automatyki, umożliwiające zastosowanie w układzie linii segmentu sortowania. Wewnątrz kabiny sortowniczej należy umieścić stół sortowniczy z koszem zasypowym (na poziomie stołu sortowniczego) o następujących parametrach: 1) długość między bębnami - min. 10 000 mm, 2) szerokość taśmy - 1 000 mm, 3) moc napędu - max. 4,0 kW, 4) prędkość ruchu - 0,05 - 0,2 m/s, regulowana falownikiem, 5) zabezpieczenie antykorozyjne - ocynkowanie. Wyłączenie stołu sortowniczego (wyłącznik stop stanowiskowy) musi powodować automatycznie zatrzymanie pracy całej stacji odzysku frakcji drobnej. Moce napędowe i prędkości robocze należy dostosować do kabiny sortowniczej i pracującej stacji odzysku frakcji drobnej. Wszystkie materiały i urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Na zaproponowany przedmiot zamówienia wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 3 lata gwarancji na cały przedmiot zamówienia. Usługi w zakresie serwisu gwarancyjnego: 1) czas reakcji - nie dłuższy niż 3 dni od powiadomienia Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną (przyjazd ekipy serwisowej do miejsca Zamawiającego), 2) czas naprawy - nie dłuższy niż 7 dni od przyjazdu ekipy serwisowej do miejsca Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty rozrysowaną i zwymiarowaną koncepcję (schemat) oferowanego przedmiotu zamówienia w celu ewentualnego dostosowania placu, na którym będzie montowany przedmiot zamówienia (dostosowanie placu leży po stronie zarządcy składowiska, tj. Zakładu Wodociągów i Usług Komunalnych EKOWOD Spółka z o.o. w Namysłowie, ul. Mariańska 2, 46-100 Namysłów). Układ, rozmieszczenie przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 3 do siwz. 2.Transport przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt przetransportować cały przedmiot zamówienia na miejsce montażu, tj. składowisko odpadów w Ziemiełowicach. 3. Montaż przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt do montażu przedmiotu zamówienia na wybetonowanym placu na terenie składowiska odpadów w Ziemiełowicach. 4. Rozruch przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt do rozruchu przedmiotu zamówienia. 5. Przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w obsłudze przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt do przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w obsłudze przedmiotu zamówienia, w miejscu realizacji zamówienia. IV. Wsparcie logistyczne. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zorganizować sobie zaplecze operacyjne, tj. bez wsparcia ze strony Zamawiającego. W szczególności Wykonawca musi zapewnić sobie sprzęt, materiały i transport niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424172004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiazany jest wnieść wadium w wysokości 3.500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca, zobowiązany jest przedstawić rozrysowaną i zwymiarowaną koncepcję (schemat) oferowanego przedmiotu zamówienia. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp. Zamawiający nie zastrzega w ogłoszeniu o zamówieniu warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie o dysponowaniu zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia; oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp; opis zaoferowanego przedmiotu zamówienia - Wykonawca, zobowiązany jest przedstawić rozrysowaną i zwymiarowaną koncepcję (schemat) oferowanego przedmiotu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.namyslow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną