Przetargi.pl
„Zakup imiennych biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do szkół prowadzonych przez Miasto i Gminę Pleszew w okresie od 03.09.2018 r. do 30.06.2019 r. oraz od 01.09.2019 r. do 31.12.2019 r.”

Miasto i Gmina Pleszew ogłasza przetarg

  • Adres: 63300 Pleszew, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 74 28 300 , fax. (062) 74 28 301
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Pleszew
    Rynek 1
    63300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 74 28 300, fax. (062) 74 28 301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pleszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup imiennych biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do szkół prowadzonych przez Miasto i Gminę Pleszew w okresie od 03.09.2018 r. do 30.06.2019 r. oraz od 01.09.2019 r. do 31.12.2019 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia publicznego pn. „Zakup imiennych biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do szkół prowadzonych przez Miasto i Gminę Pleszew w okresie od 03.09.2018 r. do 30.06.2019 r. oraz od 01.09.2019 r. do 31.12.2019 r.” jest usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie dzieci do szkół na terenie Miasta i Gminy Pleszew oraz ich powrót do domu w ramach prowadzonych przez Wykonawcę regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym. 2) Przewóz dotyczy roku 2018 i 2019. Ilość dni nauki wynosi: 264 dni – 14 miesięcy. 3) Usługi związane z dowozem dzieci do szkół dotyczą niżej podanych placówek oświatowych znajdujących się na terenie Miasta i Gminy Pleszew: a) Zespołu Szkół Publicznych Nr 1 w Pleszewie, b) Zespołu Szkół Publicznych Nr 2 w Pleszewie, c) Zespołu Szkół Publicznych Nr 3 w Pleszewie d) Zespołu Szkół Publicznych w Kowalewie, e) Zespołu Szkół Publicznych w Taczanowie Drugim, f) Zespołu szkół Publicznych w Lenartowicach 4) Ogółem liczba dowożonych uczniów: 574. Liczba osób podana jest wg stanu na m-c III/2018 r. (na podstawie złożonych informacji przez dyrektorów szkół). 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ 6) Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na trasach, na których przewiduje zatrzymanie się autobusów na przystankach podanych przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ w przedziale czasowym określonym przez Zamawiającego. Jeżeli w dniu składania oferty Wykonawca nie posiada w/w zezwoleń lub posiadane zezwolenia muszą zostać dostosowane do wymagań Zamawiającego (zmiany wcześniej zatwierdzonych rozkładów jazdy), Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia, zobowiązany będzie do uzyskania/zmiany takich zezwoleń przed początkiem roku szkolnego 2018/2019, tj. przed 01.09.2018 r. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 7) Każdy kurs powinien być wykonywany środkiem przewozowym o ustalonej dla linii pojemności (ilość pojazdów na danym odcinku należy dostosować do ilości przewożonych dzieci), przy czym kurs rozumiany jest jako dowóz i odwóz uczniów. 8) Rzeczywista liczba biletów miesięcznych zakupionych w ramach niniejszego zamówienia będzie wynikała z potrzeb Zamawiającego, przy czym zakłada się, że liczba uczniów objętych przewozem może ulegać zmianie. 9) Wykonawca, zobligowany jest zapewnić nieodpłatny przejazd wyznaczonym przez dyrektorów szkół opiekunom uczniów, dla których zostały zakupione bilety. 10) Zamawiający zastrzega sobie dopuszczalność zmiany listy miejscowości na terenie Gminy, z których odwożone lub do których dowożone będą dzieci. 11) Uczniowie, dla których bilety miesięczne zostały zakupione zgodnie z niniejszą umową, muszą mieć pierwszeństwo przejazdu przed innymi osobami, które zakupiły bilety miesięczne lub jednorazowe. 12) Opieka nad dziećmi w czasie przewozu w środkach transportu będzie zapewniona przez Zamawiającego. Na każdej trasie, w każdym autobusie opiekę nad uczniami sprawować będą opiekunowie zapewnieni przez dyrektorów szkół.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) dla Zadania nr 1 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); b) dla Zadania nr 2 – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) c) dla Zadania nr 3 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); d) dla Zadania nr 4 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); e) dla Zadania nr 5 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); f) dla Zadania nr 6 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadania uprawnień́ do prowadzenia określonej działalności zawodowej: w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2016 r. poz. 1907 ze zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); c) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”; d) formularz cenowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ); e) Oświadczenie wykonawcy o uzyskania/zmiany niezbędnych zezwoleń (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 10 do SIWZ); f) kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinien być trwale połączony z ofertą); g) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach