Przetargi.pl
„Zakup i wdrożenie urządzeń typu stand wraz z systemem zamawiania wizyt w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim” na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
  • Data zamieszczenia: 2017-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
    REGON: 52478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i wdrożenie urządzeń typu stand wraz z systemem zamawiania wizyt w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim” na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i wdrożenie urządzeń typu stand wraz z systemem zamawiania wizyt (kolejkowym) w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim” na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki” Zestawienie sprzętu i oprogramowania: 1. automat biletowy (stand) wolnostojący z ekranem dotykowym o wielkości min. 19” i drukarką termiczną o szer. min. 57 mm – 1 kpl.; 2. automat biletowy naścienny z ekranem dotykowym o wielkości min. 19” i drukarką termiczną o szer. min. 57 mm – 1 kpl.; 3. monitor główny systemu kolejkowego o wielkości min. 32” – 4 szt.; 4. aplikacje przywoławcze instalowane na komputerach PC Zamawiającego – 11 szt.; 5. dotykowa konsola przywoławcza (ekran dotykowy 7”) – 2 szt.; 6. wyświetlacz stanowiskowy LED 5-znakowy – 13 szt.; 7. urządzenie do badania opinii klienta z ekranem dotykowym 7” – 13 szt.; 8. switch zasilający elementy systemu – 2 szt.; 9. komputer PC do sterowania systemem kolejkowym – 2 szt.; 10. oprogramowanie systemu kolejkowego – 2 szt.; 11. aplikacja rezerwacji wizyt przez Internet – 2 szt.; 12. monitor min. 40” do wyświetlania informacji multimedialnych z playerem – 1 kpl.; 13. infokiosk (stand) wolnostojący z ekranem dotykowym min. 10” i oprogramowaniem umożliwiającym wyświetlanie informacji multimedialnych, plików i zdefiniowanych stron internetowych na infokiosku – 1 kpl.; 14. infokiosk (stand) wolnostojący z ekranem dotykowym min. 19” i oprogramowaniem umożliwiającym wyświetlanie informacji multimedialnych, plików i zdefiniowanych stron internetowych na infokiosku – 3 kpl. 15. kompletna instalacja i konfiguracja systemu wraz z dostarczeniem niezbędnych materiałów instalacyjnych 16. szkolenie pracowników z obsługi systemu - 2 szkolenia po 10 osób. 17. asysta techniczna 12 m-cy Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 . Oferta powinna składać się z : 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1, 2) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;–zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3, 3)zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwa w - oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza(jeżeli dotyczy), 5) dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach