Przetargi.pl
Zakup i wdrożenie systemu do zarządzania, inwentaryzacji i ewidencji majątku Gminy Września

Gmina Września ogłasza przetarg

  • Adres: 62300 Września, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4360880 w. 146 , fax. 614 362 500
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Września
    ul. Ratuszowa 1
    62300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4360880 w. 146, fax. 614 362 500
    REGON: 52660100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i wdrożenie systemu do zarządzania, inwentaryzacji i ewidencji majątku Gminy Września
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup systemu (oprogramowania) i sprzętu do zarządzania, inwentaryzacji i ewidencji środków trwałych w oparciu o technologię kodów kreskowych łącznie z wdrożeniem, szkoleniem, świadczeniem usług serwisowych i opieką powdrożeniową. Zakres zamówienia obejmuje: - udzielenie licencji oprogramowania Systemu na czas nieokreślony, umożliwiający jednoczesną pracę min. 20 użytkownikom jednocześnie, - instalację systemu w sieci Zamawiającego, - dokonanie konfiguracji importu/eksportu danych, - zaprojektowanie etykiet, - wykonanie wdrożenie wraz z wygenerowaniem próbnego raportu inwentaryzacji, - przeszkolenia do dziesięciu pracowników Zamawiającego w zakresie wdrożenia oraz obsługi aplikacji. Przez szkolenie rozumie się przeszkolenie z administrowania i obsługi Systemu w wersji na PC i z aplikacji mobilnej. - wykonanie import danych składników na podstawie danych dostarczonych w plikach xlsx lub csv zawierających następujące informacje: nazwa pełna, nazwa skrócona, numer inwentarzowy, typ składnika, miejsce użytkowania, osoba odpowiedzialna, wartość początkowa, wartość szacunkowa, data przyjęcia, data zakupu, numer seryjny, dokument przyjęcia, dokument zakupu, data likwidacji, dokument likwidacji, charakterystyka, uwagi, liczba sztuk (w przypadku składników ilościowych), do 20 pól dodatkowych (pola tekstowe, słowniki, daty). 2. Oferowany system (program) musi posiadać następujące podstawowe funkcjonalności: - wprowadzanie oraz edycję informacji o wszystkich składnikach majątku (w tym miejsc użytkowania i pracowników odpowiedzialnych za konkretne przedmioty), - automatyczne tworzenie dokumentów obrotu majątkiem (OT, MT, PT, LT) na podstawie szablonów MS Word - likwidację lub zmianę miejsca przechowania składnika majątku, - import i eksport informacji o składnikach w oparciu o arkusz programu MS Excel®, - automatyczne ustalenie różnic inwentarzowych pomiędzy stanem ewidencyjnym, a spisem z natury, - dodawanie dowolnych załączników do karty składnika majątku (dokumenty, zdjęcia, skany, itp.), - obsługę grup składników majątku w postaci drzewa (meble, sprzęt komputerowy, samochody, itp.), - łatwe wyszukiwanie, uwzględniające wszystkie informacje dotyczące składników, - kreowanie wydruków uwzględniające możliwość filtrowania, grupowania i sortowania składników, - edycję wielu składników jednocześnie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w załączniku A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach