Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg
- Adres: 00175 Warszawa, Al. Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5950050; 5950001 , fax. 022 8602903; 6361677,3185411
- Data zamieszczenia: 2018-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Al. Jana Pawła II 70
00175 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5950050; 5950001, fax. 022 8602903; 6361677,3185411
REGON: 01061308300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.arimr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i wdrożenie Systemu Contact Center ze wsparciem na okres 12 miesięcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia realizowanego na rzecz Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa zwanej dalej „Zamawiającym” jest budowa, wdrożenie i dostarczenie licencji stosu technologicznego Systemu Contact Center wraz z Usługą Wsparcia Systemu oraz Asysty Technicznej dostarczonych licencji na okres 12 miesięcy na warunkach i zasadach opisanych we wzorze Umowy wraz z załącznikami stanowiącym Załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: „SIWZ”). 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: 2.1. wykona Projekt i przekaże Zamawiającemu do odbioru; 2.2. udzieli Licencji upoważniającej do korzystania przez Zamawiającego z Oprogramowania, dostarczy Oprogramowanie; 2.3. przeprowadzi Wdrożenie zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, a także uruchomi i przetestuje poprawność działania Systemu Contact Center; 2.4. wykona Dokumentację powykonawczą i dostarczy Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej do akceptacji i odbioru; 2.5. zapewni Usługę Wsparcia dla Oprogramowania przez okres 12 miesięcy od dnia odbioru Wdrożenia, w tym przeprowadzi dla pracowników Zamawiającego warsztaty, zgodnie z § 6 ust. 9-11 wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ oraz zapewni konsultacje techniczne. 3. Szczegółowy opis Systemu Contact Center został zawarty w załączniku nr 1 do wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych zero groszy).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca obowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego - http://www.arimr.gov.pl informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa subskrypcji pakietu „Microsoft 365” lub rozwiązania równoważnego na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. wraz z usługami towarzyszącymi”
Dodano: 2024-04-17 - Zakup 160 szt. licencji oprogramowania biurowego.
Dodano: 2024-04-12 - Dostawa licencji na oprogramowanie dla Polskiej Akademii Nauk w podziale na dwie części
Dodano: 2024-04-09 - Dostawa Szpitalnego Systemu Informatycznego (SSI).
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa oprogramowania do pracy zdalnej
Dodano: 2024-03-26 - Przedłużenie licencji NGVL Pakietu Office 365 EntE3 User oraz przedłużenie licencji NGVL Pakietu Office 365 EntE1 User.
Dodano: 2024-03-25 - Przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanych licencji komercyjnych Petrel służących do wizualizacji, interpretacji i modelowania wgłębnej budowy geologicznej.
Dodano: 2024-03-20 - 04TA_Świadczenie usługi wsparcia technicznego TECS w zakresie posiadanych licencji oprogramowania do obliczeń przepływów- ANSYS
Dodano: 2024-03-13 - Serwis oprogramowania MEDICUS ON-LINE (DZP.261.3.2024).
Dodano: 2024-03-06 - Wznowienie posiadanych licencji oraz zakup dodatkowych licencji oprogramowania antywirusowego ESET lub równoważnego systemu antywirusowego
Dodano: 2024-03-04