Przetargi.pl
Zakup i wdrożenie sprzętów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie Łódzkim ogłasza przetarg

  • Adres: 95070 Aleksandrów Łódzki, ul. Marii Skłodowskiej-Curie
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 120 026 , fax. 427 127 711
  • Data zamieszczenia: 2017-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie Łódzkim
    ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1
    95070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 427 120 026, fax. 427 127 711
    REGON: 47231508600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz.aleksandrow-lodzki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i wdrożenie sprzętów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie sprzętów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim zlokalizowanej przy ulicy Pabianickiej, zgodnie z przedstawionym opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz minimalnymi parametrami – załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1 został podzielony na następujące pakiety (części): Pakiet nr 1 – Aparat ultrasonograficzny klasy Premium – 1 szt. Pakiet nr 2 – Aparat do kriochirurgii – 1 szt. Pakiet nr 3 – Aparat do elektrokoagulacji – 1 szt. Pakiet nr 4 – Detektor tętna płodu – 1 szt. Pakiet nr 5 – Fotel ginekologiczny – 1 szt. Pakiet nr 6 – A) Waga lekarska ze wzrostomierzem – 3 szt. B) Waga niemowlęca ze wzrostmiarką – 2 szt. Pakiet nr 7 – Aparat EKG – 1 szt. Pakiet nr 8 – Lampa naczołowa – 1 szt. Pakiet nr 9 – Spirometr – 1 szt. Pakiet nr 10 – Kolposkop – 1 szt. Pakiet nr 11 – Chłodziarka farmaceutyczna – 2 szt. Pakiet nr 12 – Lampa bezcieniowa – 2 szt. Pakiet nr 13 – Aparat 2-kanałowy do elektroterapii – 2 szt. Pakiet nr 14 – Aparat do magnetoterapii – 1 szt. Pakiet nr 15 – A) Lampa do naświetlań statywowa - 1 szt. B) Lampa do naświetlań stołowa – 1 szt. Pakiet nr 16 – Sprzęt do hydroterapii: A) Wanna do kąpieli kończyn górnych – 1 szt. B) Wanna do kąpieli kończyn dolnych – 1 szt. Pakiet nr 17 – Laser biostymulacyjny ze skanerem + sonda punktowa – 1 szt. Pakiet nr 18 – Sprzęt do kinezyterapii: A) Kabina Ugul z osprzętem – 2 zestawy B) Drabinki przyścienne – 2 szt. C) Tor do nauki chodzenia z przeszkodami – 1 szt. D) Materac korekcyjny – 2 szt. E) Zestaw wałków: wałki 15x60 – 3 szt.; półwałki 60x19x9 – 3 szt. F) Tablica do ćwiczeń manualnych z oporem – 1 szt. G) Tablica do ćwiczeń manualnych bez oporu – 1 szt. H) Rotor kończyn dolnych – 1 szt.; rotor kończyn górnych – 1 szt. I) Wycinek kuli z sandałami – 1 szt.; wycinek walca z sandałami – 1 szt. J) Stół pionizacyjny – 1 szt. K) Stół do masażu – 1 szt. L) Schodek rehabilitacyjny – 2 szt. M) Rower treningowy – 1 szt. N) Zestaw taśm rehabilitacyjnych: żółta (opór słaby) – 1 szt.; czerwona (opór średni) – 1 szt.; zielona (opór mocny) – 1 szt.; niebieska (opór extra mocny) – 1 szt.; złota (opór maksymalnie mocny) – 1 szt. O) Stół rehabilitacyjny do ugula – 1 szt. Pakiet nr 19 – Pozostały sprzęt rehabilitacyjny: A) Balkonik aluminiowy – 1 szt. B) Wózek inwalidzki – 2 szt. C) Leżanka metalowa – 5 szt. D) Leżanka drewniana – 1 szt. 3. Oferowane urządzenia nie mogą posiadać kodów serwisowych lub innych zabezpieczeń. Przeglądy techniczne wymagane lub zalecane przez producenta w okresie gwarancji na koszt Wykonawcy – zgodnie z zaleceniami producenta, minimum raz do roku (o ile sprzęt tego wymaga). Ostatni przegląd w ostatnim miesiącu gwarancji. 4. Przedstawione w załączniku nr 4 do SIWZ cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają typ wymaganego przez Zamawiającego sprzętu (przykład produktu spełniającego oczekiwania). Oznacza to, iż oferowany sprzęt musi spełniać określone w załączniku parametry. Parametry urządzeń mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w SIWZ. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w/w sprzętu lub równoważnego. Niespełnienie choćby jednego z wymogów technicznych czy minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. 5. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy (certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniają zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, lub certyfikatu wydanego przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność), że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania wyżej wymienionych dokumentów, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego. 6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu fabrycznie nowego nieużywanego, nierekondycjonowanego, niedemonstracyjnego sprzętu i gwarantuje, że przedmiot umowy jest wolny od wad fizycznych i prawnych, a wszystkie części składowe urządzeń są nowe. 7. Urządzenia muszą posiadać niezbędne okablowanie i inne elementy instalacyjne, a wszystkie elementy zestawu muszą być kompatybilne ze sobą. Po zweryfikowaniu sprawności działania dostarczonych urządzeń wraz z wyposażeniem zostanie podpisany protokół odbioru. Do protokołu Wykonawca załączy instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne dotyczące przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium wyłącznie dla pakietu nr 1 w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Łódzkim: numer konta 88 8780 0007 0000 4053 1000 0006 z adnotacją: „Zakup i wdrożenie sprzętów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej dot. pakietu nr 1”, , - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym – gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, - gwarancjach bankowych – gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, - gwarancjach ubezpieczeniowych – gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy załączyć w formie oryginału do oferty. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: - Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach