Przetargi.pl
Zakup i sukcesywna dostawa worków na odpady do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Lubartowie

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Parkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (081) 8552096 , fax. 818 552 096
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
    ul. Parkowa 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. (081) 8552096, fax. 818 552 096
    REGON: 60317799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.lub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp.z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywna dostawa worków na odpady do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Lubartowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych na odpady komunalne oraz worków na segregowane odpady komunalne do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Lubartowie. 2. Realizacja dostaw będących przedmiotem zamówienia następować będzie sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego i każdorazowo poprzedzona zostanie przesłaniem przez Zamawiającego zamówienia drogą elektroniczną. (Opis worków: Ilość sztuk dla zamówienia podstawowego, Wymagane parametry - zawiera pkt 10 Rozdziału III SIWZ) 5. Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia jest zakresem szacunkowym określonym przez Zamawiającego z należytą starannością. Z uwagi na charakter prowadzonej działalności, Zamawiający może nie zapewnić realizacji zamówienia w zakresie opisanym w dokumentacji przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy. 6. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego będzie mógł skorzystać w ramach realizacji umowy; w przypadku nie skorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu: 1) realizacja prawa opcji polegać będzie na ewentualnym zwiększeniu do 30% ilości każdego rodzaju worków na odpady przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego, 2) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną lub jest wysoce prawdopodobne, że w ciągu najbliższych 30 dni wykorzystane zostaną ilości pierwotne przewidziane dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia podstawowego, w okresie nieprzekraczającym terminu, na który została zawarta umowa, 3) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, 4) cena jednostkowa worków zamawianych w ramach prawa opcji, będzie identyczna jak w zamówieniu podstawowym, 5) warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji. 11. Wzory informacji zawartych na workach (nadruki) określone są w załączniku nr 6 do SIWZ. 12. Worki, których mowa w pkt.10 ppkt 1-4 i ppkt 6 muszą posiadać zakładki, otwory na taśmę oraz taśmę do zawieszania i zawiązywania. Worki wymienione w pkt.10 ppkt 7 bez zakładek, otworów i taśmy. Worki winne być wykonane z folii półprzeźroczystej umożliwiającą szybką ocenę zawartości (nie dotyczy worków czarnych). 13. Zamawiający wymaga aby nadruk na workach wykonany był w systemie potokowym (fleksograficznym) 2-3-krotnym, 1-kolorowy na workach żółtych, zielonych, niebieskich, brązowych i szarych w kolorze czarnym, a na workach czarnych w kolorze białym. 14. Parametry worków wymienionych w pkt. 10 i 11 powinny spełniać wymagania określone w PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych oraz spełniać wymagania dyrektywy 94/64/EC potwierdzone w polskim systemie prawnym wymagań, określonym w artykule 5 Ustawy z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1114) w zakresie dotyczącym recyklingu materiałowego (PN-EN 13430) i odzysku energii (PN-EN 13431),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: IX. Wymagania dotyczące wadium 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach