Przetargi.pl
Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Składowiska Odpadów w Zakurzewie koło Grudziądza.

Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Mickiewicza 28/30
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4504901 , fax. (056) 4504934
  • Data zamieszczenia: 2013-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o.
    ul. Mickiewicza 28/30 28/30
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4504901, fax. (056) 4504934
    REGON: 87048561800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Składowiska Odpadów w Zakurzewie koło Grudziądza.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego (ON) przeznaczonego do tankowania pojazdów i urządzeń spalinowych Zamawiającego, odpowiadającego normie PN-EN 590+A1:2011 oraz przepisom Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1058), z uwzględnieniem odrębnych parametrów w okresie letnim i zimowym - w zależności od warunków atmosferycznych. Parametry techniczne i chemiczne dostarczanego oleju napędowego nie mogą być gorsze niż, określone w wyżej wspomnianej normie oraz w załączniku nr 2 do Rozporządzenia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup 140 000 litrów (wartość szacunkowa) oleju napędowego wraz z sukcesywnym dostarczaniem do Zamawiającego. Określona przez Zamawiającego ilość oleju napędowego (140 000 litrów) jest ilością szacunkową i w związku z tym może ulec zmniejszeniu do 10%, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Z tytułu niezrealizowania przez Wykonawcę szacunkowej ilości oleju napędowego, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 2) Miejsce realizacji zamówienia: Siedziba Zamawiającego - loco: zbiornik naziemny o pojemności 5 000 litrów, wyposażony w urządzenie dozujące, usytuowany na terenie Składowiska Odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, Zakurzewo, Gmina Grudziądz. 3) Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: - Dostawa oleju napędowego (ON) będzie odbywać się transportem Wykonawcy. - Dostawa ON musi odbywać się autocysternami będącymi w dyspozycji Wykonawcy, spełniającymi wymagania określone w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 227, poz. 1367 z późn. zm.) wyposażonymi w zalegalizowany sprzęt do pomiaru ilości zrzuconego paliwa do zbiornika Zamawiającego [przy każdej jednostkowej dostawie Wykonawca musi dostarczyć poświadczoną kopię aktualnego świadectwa legalizacji przepływomierza autocysterny]. - Dostawa ON będzie realizowana partiami, na koszt i ryzyko Wykonawcy, według bieżących potrzeb Zamawiającego (2-3 razy w miesiącu) w szacunkowej średniej ilości 3 500 litrów jednorazowo, na podstawie jednostkowego zamówienia składanego Wykonawcy faksem lub telefonicznie. Wykonawca zrealizuje dostawę jednostkową w ciągu 24 godzin od dnia otrzymania zamówienia, przy czym Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo potwierdzić przyjęcie zamówienia. Dostawy następować będą w dni robocze - tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 700-1500, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. - Do każdej z dostaw jednorazowych Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć orzeczenie laboratoryjne (atest) ON - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez producenta paliwa, dotyczące danej partii paliwa (atest powinien być powiązany z dowodem dostawy lub wydania poprzez umieszczenie na nim numeru dostawy lub wydania, powinien zawierać: numer, datę wystawienia, nazwę ON, nazwę jednostki wydającej świadectwo jakości, podpis wydającego dokument, datę odbioru ON oraz wyniki badań ON). - Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania wyrywkowej kontroli dostarczonego oleju napędowego pod względem jakości i zgodności z dostarczonym świadectwem jakości, poprzez przekazanie próbki oleju napędowego do zbadania niezależnemu akredytowanemu laboratorium. Wykonawca będzie odpowiedzialny za zamówiony olej napędowy do chwili spuszczenia go do zbiornika paliw Zamawiającego. - Dowodem dostawy oleju napędowego będzie dokument WZ wystawiony przez Wykonawcę, w którym zostanie wpisana (przez pracownika Zamawiającego) rzeczywista ilość paliwa przyjęta do naziemnego zbiornika paliw. Dokument zostanie podpisany przez pracownika Zamawiającego i kierowcę autocysterny. Wpisana i potwierdzona przez wymienione wyżej osoby ilość przyjętego paliwa, stanowić będzie podstawę wystawienia faktury VAT. Szczegółowe warunki odbioru paliwa, cena i warunki płatności, omówione zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. - Zamawiający nie przewiduje przedpłat względnie zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia. - Zaoferowana cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z dostawą, w tym koszt transportu paliwa. - Zamawiający zastrzega, że zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy i 00 groszy). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta zawierające oświadczenie, iż Wykonawca traci wadium na rzecz beneficjenta w związku z: - odmową podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - niemożliwością zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - zaistnieniem okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. w przypadku gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. f) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Nazwa Zamawiającego: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z. o.o. Adres: ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz Nr konta: 91 1160 2202 0000 0000 6088 4611 Kod Swift: BIGBPLPWXXX IBAN: PL 91 1160 2202 0000 0000 6088 4611 Bank: Bank Millennium Na przelewie należy umieścić numer i nazwę postępowania oraz dopisać wadium przetargowe. Zaleca się, aby wraz z ofertą złożyć kopię potwierdzenia przelewu. Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w kasie Zamawiającego (czynna codziennie oprócz sobót, niedziel i świąt w godz. od 7:30 do 14:30), przy przekazaniu dokumentu osoba go składająca otrzyma odpowiednie potwierdzenie. Zaleca się, aby wraz z ofertą złożyć kopię dokumentu wadialnego (poręczenia gwarancji). Dopuszcza się złożenie oryginału dokumentu wadialnego bezpośrednio w ofercie - w sposób nietrwale z nią związany (np. w oddzielnej kopercie lub foliowej koszulce). 4. Termin wniesienia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy kwota wadium wpłynie na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii potwierdzenia przelewu jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty, lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Zwrot wadium Zamawiający zwróci wadium: 1) Wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3) Niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Wniesione w pieniądzu, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wodociagi.bip.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach