Przetargi.pl
Zakup i sukcesywna dostawa nowych części i akcesoriów do autobusów i silników do nich.

Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Kutnie ogłasza przetarg

  • Adres: 99300 Kutno, ul. Cmentarna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 242 547 432 , fax. 242 547 453
  • Data zamieszczenia: 2016-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Kutnie
    ul. Cmentarna 1
    99300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 242 547 432, fax. 242 547 453
    REGON: 10078228700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywna dostawa nowych części i akcesoriów do autobusów i silników do nich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa transportem na koszt Wykonawcy, do magazynu Zamawiającego przy ul. Cmentarnej 1 w Kutnie, w okresie trwania umowy, nowych części zamiennych i akcesoriów do autobusów miejskich i silników do nich ujętych w specyfikacji asortymentowej stanowiącej Załącznik Nr 1 do formularza ofertowego. 2. Specyfikację asortymentową stanowi Załącznik Nr 1 do Formularza ofertowego – Formularz cenowy. 3. Wykonawca zapewnia, że wszystkie dostarczane przez niego części: a. są fabrycznie nowe, dobrej jakości, wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, nieuszkodzone, nie posiadają wad ukrytych oraz są dopuszczone do obrotu handlowego, b. posiadają parametry wymiarowe zgodne z odpowiednimi pozycjami w katalogu producenta autobusów. Części oznaczone gwiazdką muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa i powinny być wyprodukowane w krajach UE c. są zgodne ze wskazanymi w załączniku nr 1 do umowy numerami katalogowymi i nazwami producentów lub równoważne z nimi. d. są identyfikowalne, tzn. oznaczone na częściach lub opakowaniach cechami wskazanego w załączniku nr 1 do umowy odpowiedniego producenta oraz jego oznaczeniami i numerem katalogowym; w przypadku braku możliwości takiego oznakowania Wykonawca zobowiązany jest przed pierwszą dostawą przedstawić formę identyfikacji dostarczanych części do akceptacji Zamawiającego, 4. W przypadku oferowania przez Wykonawcę „części zamiennych o porównywalnej jakości”– Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość i funkcjonalność „części zamiennych o porównywalnej jakości”, tj. części zamiennych, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są, lub były stosowane do montażu w autobusach, stwierdzone przez Zamawiającego przypadki dostarczenia części złej jakości będą podstawą żądania dostawy części innego producenta lub części oryginalnej montowanej w autobusach. 5. O każdej zmianie numerów katalogowych części przez producenta Wykonawca jest obowiązany pisemnie powiadomić Zamawiającego. 6. Zmiana części w wyniku wycofania z produkcji części o danym nr katalogowym i zastąpienia tej części przez producenta inną o innym numerze katalogowym jest dopuszczalna za pisemną zgodą Zamawiającego. 7. Dostarczane części Wykonawca zobowiązuje się zaopatrzyć w: a. świadectwa jakościowe (zgodnie z obowiązującymi normami), b. certyfikaty bezpieczeństwa, c. karty charakterystyki substancji niebezpiecznej oraz opis dostarczonego produktu w języku polskim, d. dokumentami stwierdzającymi gwarancje producenta (jeżeli zostały udzielone), przy czym Wykonawca przedłoży w/w dokumenty tylko raz, przed pierwszą dostawą. 8. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w przypadku: a. uszkodzenia w trakcie transportu, b. niekompletności przesłanej części lub niezgodności z zamówieniem, c. przesyłki nieuzgodnionego zamiennika. 9. W przypadku określonym w pkt 6 lit. a i b, części winny być dostarczone Zamawiającemu ponownie w ciągu 48 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach