Przetargi.pl
Zakup i sukcesywna dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno do napraw nawierzchni bitumicznych

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 06400 Ciechanów, ul. Mazowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 737 814 , fax. 236 725 414
  • Data zamieszczenia: 2019-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Mazowiecka 7
    06400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 236 737 814, fax. 236 725 414
    REGON: 13038229700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdciechanow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywna dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno do napraw nawierzchni bitumicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa mieszanki mineralno - bitumicznej na zimno do napraw nawierzchni bitumicznych w ilości 75 ton. 1) Wymagania wobec mieszanki mineralno - bitumicznej: a) przeznaczona do wbudowania w górną warstwę nawierzchni, b) wykonana z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0 - 8 mm lub 0 - 10 mm, wg normy PN-EN 933-:2012, c) zawartość lepiszcza po odparowaniu powinna wynosić od 4,5 do 5,5 % wg normy PN-EN 12697-1:2012, d) możliwość stosowania w temperaturze od -20 stopni C do + 30 stopni C, e) możliwość przechowywania mieszanki (okres przydatności do użycia) przez minimum 5 miesięcy od dnia dostarczenia, f) musi posiadać ważną Krajową Ocenę Techniczną lub ważną Aprobatę Techniczną lub zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym (spełnia wymagania zamawiającego); g) musi być pakowana w worki o wadze do 30 kg i dostarczana na paletach bezzwrotnych. Zamawiający nie ponosi opłat za dostarczone wraz z mieszanką mineralno - asfaltową palety i nie wyraża zgody na płacenie za nie kaucji. 2) W przypadku dostarczenia mieszanki mineralno - bitumicznej na zimno nieodpowiedniej jakości, Wykonawca dokona jej wymiany na własny koszt w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 3) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, to jest dostawę mieszanki mineralno - bitumicznej wykonanej według innych norm niż wymienione powyżej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowana mieszanka mineralno-bitumiczna wyprodukowana według innych norm spełnia wymagania określone w wyżej wymienionych normach. 2) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać sukcesywnie własnym transportem wyrób na plac Obwodów Drogowych przy ul. Sienkiewicza 35 w Ciechanowie po uprzednim telefonicznym, e-mail bądź przesłanym faksem zgłoszeniu przez Zamawiającego potrzeb realizacji zamówienia. 3) Przewidywana ilość jednorazowej dostawy - 15 - 20 ton; termin - do 5 dni od zgłoszenia zapotrzebowania. 4) Zakup przez Zamawiającego mniejszej ilości mieszanki niż wymieniona w pkt 1 nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. 5) Ilość mieszanki określona przez określone przez Zamawiającego pkt 1 ma charakter szacunkowy, jest wielkością orientacyjną, przyjętą w celu porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zamówienia mieszanki w podanej ilości. W zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, zastrzega się możliwość zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym i będą to wahania rzędu 20% (zmniejszenie lub zwiększenie). Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zakupienia mniejszej niż przewidywana ilość mieszanki. Zamawiający zapłaci za faktycznie zakupioną mieszankę, zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty, 2) zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy; 3) dokumenty, z których wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy - podpisania oferty (pełnomocnictwo/a - oryginał lub notarialnie poświadczona kopia); 4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Jeśli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. W przypadku konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 25 a ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach