Przetargi.pl
Zakup i sukcesywna dostawa gazu płynnego (LPG) dla potrzeb stacji AUTOGAZ Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Hrubieszowie

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22500 Hrubieszów, ul. Krucza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 962 607 , fax. 84 696 26 08
  • Data zamieszczenia: 2019-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
    ul. Krucza 20
    22500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 846 962 607, fax. 84 696 26 08
    REGON: 95028897100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimhrubieszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywna dostawa gazu płynnego (LPG) dla potrzeb stacji AUTOGAZ Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Hrubieszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa gazu płynnego propan - butan (LPG) do tankowania pojazdów dla potrzeb stacji AUTOGAZ przy Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Hrubieszowie, ul. Krucza 20. 2. Dostarczany gaz musi spełniać wszystkie wymagania jakościowe określone wymaganiami prawnymi obowiązującymi w Polsce, tj. w szczególności: 2.1. Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz.U. z 2006 r., Nr 169, poz. 1200 z późn. zm.); 2.2. Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016 roku w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. z 2016, poz. 540 z późn.zm.); 2.3. Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 15 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego wykazu paliw ciekłych, których wytwarzanie, magazynowanie lub przeładunek, przesyłanie lub dystrybucja, obrót, w tym obrót z zagranicą, wymaga koncesji oraz których przywóz wymaga wpisu do rejestru podmiotów przywożących (Dz. U. z 2016 r., poz. 2039 z późn.zm); 2.4. Normą PN-EN 589+A1:2012 Paliwa do pojazdów samochodowych LPG; 2.5. Gaz płynny o kodach CN: 2711 12, 2711 13, 2711 1400, 2711 19 00 2.6. Dodatkowo, dostarczany gaz musi być zgodny z nowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami określającymi wymagania jakościowe. 3. Termin realizacji dostaw - 12 miesięcy liczonych od dnia podpisania umowy. 4. Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia - 100 000 dm3. 4.1. Zamawiający, w trakcie trwania umowy będzie dokonywał zamówień częściowych dostaw gazu płynnego LPG, wg jego bieżących potrzeb; 4.2. Jednorazowa wielkość dostawy wyniesie nie mniej niż 3 000 dm3 (do 4 500 dm3). Zamawiający posiada dwa zbiorniki o pojemności 4 500,00 dm3 każdy na potrzeby stacji AUTOGAZ, do której będzie dostarczany przedmiot zamówienia; 4.3. Wielkości podane w pkt 4 są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach wartości umowy, możliwość dokonania zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie ma obowiązku zakupu ilości paliwa wynikającej z opisu przedmiotu zamówienia. Z tytułu zmniejszenia przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 5. W zależności od swoich bieżących potrzeb, Zamawiający w trakcie trwania umowy będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia na dostawę przedmiotu zamówienia. 5.1. Miejscem dostawy gazu LPG będzie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Hrubieszowie, ul. Krucza 20, woj. lubelskie, powiat hrubieszowski; 5.2. Realizacja dostaw gazu LPG będzie odbywać się sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 20:00; 5.3. Dostawy przedmiotu umowy będą odbywać się specjalistycznym pojazdem transportowym dopuszczonym do przewozu gazu płynnego LPG (samochodem-cysterną), spełniającym wszelkie obowiązujące w tym zakresie normy i przepisy prawa, wyposażonym w zalegalizowany układ do pomiaru ilości gazu. Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym; 5.4. Ilość dostarczonego Zamawiającemu gazu LPG każdorazowo potwierdzana będzie przez Wykonawcę w postaci dokumentu WZ oraz wydruku z zalegalizowanego licznika autocysterny, którą dostarczono gaz płynny do stacji Zamawiającego; 5.5. Przy każdorazowej dostawie przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwo jakości - dokument określający parametry jakościowe dostarczonego gazu LPG i ich zgodność z wymaganiami przepisów określonych w punkcie 2. Powyższy dokument powinien być opatrzony pieczęcią laboratorium wykonującego badanie próbki dostarczonej partii gazu LPG, oraz podpisany przez osobę upoważnioną; 5.6. Realizacja każdej dostawy będzie odbywać się w ciągu maksymalnie 2 dni, liczonych od momentu złożenia zamówienia telefonicznie bądź pisemnie przez Zamawiającego (bez wliczania sobót, niedziel oraz świąt); 5.7. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem przedmiotu zamówienia. 6. Zasady rozliczeń dostaw: 6.1. Zakup gazu płynnego LPG dokonywany będzie z uwzględnieniem: 6.1.1. ilości danej partii dostarczonego gazu LPG. 6.1.2. ceny hurtowej netto zł/dm3 dla województwa lubelskiego według aktualnych notowań autogazu dla każdego tygodnia publikowanych w ogólnodostępnym portalu internetowym www.orlenpaliwa.com.pl, 6.1.3. współczynnika korygującego W podanego przez Wykonawcę w ofercie, niezmiennego w całym okresie obowiązywania umowy, 6.2. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich (PLN). 6.3. Rozliczenia finansowe za dostarczony Zamawiającemu gaz LPG regulowane będą w terminie 30 dni, liczonych od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. 6.4. Wykonawca wraz z fakturami za dostarczony gaz LPG, przedstawi dokumenty potwierdzające dostawę w określonej ilości (WZ lub inne dokumenty), podpisane przez upoważnione osoby Zamawiającego. Dodatkowo do faktur VAT za każdorazową dostawę przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie dołączał wydruk aktualnych na dzień przedmiotowej dostawy, notowań cen hurtowych producenta netto zł/ dm3 dla województwa lubelskiego według aktualnych notowań autogazu dla każdego tygodnia publikowanych w ogólnodostępnym portalu internetowym www.orlenpaliwa.com.pl 6.5. Zamawiający wymaga, aby na fakturze widoczna była cena sprzedaży gazu LPG za 1 dm3 (litr), ilość dostarczonego gazu w dm3 (litr), oferowany rabat - upust oraz cena po upuście. 6.6. Wykaz osób upoważnionych do odbioru dostaw przedmiotu zamówienia i podpisywania związanych z tym dokumentów będzie załączony do umowy po wyłonieniu Wykonawcy. 7. Realizacja zadania musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi normami dotyczącymi warunków technicznych i ppoż. 8. Zamawiającemu przysługuje prawo dochodzenia roszczeń reklamacyjnych z tytułu braków ilościowych oraz jakościowych dostaw. 9. W przypadku stwierdzenia przez zewnętrzne organy kontroli takie jak: Wojewódzki Inspektorat Instalacji Handlowej, Urząd Celny, itp. nieprawidłowości polegającej na złej jakości paliwa odbiegającej od wartości normatywnych i wykazaniu, że paliwo pochodzi z dostawy od Wykonawcy, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo dochodzenia odszkodowania z tytułu strat poniesionych złą jakością paliwa. 10. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie lub norma, aprobaty specyfikacje techniczne i systemy odniesienia – należy przyjąć, że Zamawiający podał przedmiot zamówienia dopuszczając rozwiązania równoważne przy czym Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09133000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 22 stycznia 2019 r. do godz. 14.00 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu na konto Zamawiającego Wschodni Bank Spółdzielczy w Chełmie nr konta: 37 8187 0004 2009 0191 0818 0001 z dopiskiem „wadium do przetargu PGKiM/ZP/02/12/2018” – o wniesieniu wadium decyduje moment wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.) 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, do oferty należy dołączyć oryginalny dokument gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot. 5. Wniesienie wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń niezgodnych z ustawą prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw przysługujących Zamawiającemu zgodnie z zapisami Ustawy Prawo zamówień publicznych - art. 46 ust. 4a oraz ust. 5. 6. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą) w wymaganej wysokości lub innej niż dopuszczalna formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Wadium, z wyjątkiem przelewu pieniężnego, składa się w oryginale w siedzibie Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia wniesienia wadium, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, była dołączona do oferty. 8. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, w treści dokumentu powinno zostać zawarte zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. 9. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 3 rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, stanowiącą dowód wniesienia wadium była dołączona do oferty. 10. Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (a nie na jednego czy kilku spośród nich). 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwraca wadium, jeżeli: 1) Upłynął termin związania ofertą; 2) Zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia; 2. Zamawiający zwraca wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 3. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne z zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się posiadaniem aktualnej na dzień składania dokumentu koncesji na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, czyli na obrót paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. W przypadku, gdy dotychczasowa koncesja wygasa po terminie związania ofertą lub w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu aktualną koncesję w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania. Warunek będzie weryfikowany dwuetapowo - na etapie składania ofert na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, natomiast od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona Zamawiający zażąda przedłożenia dokumentów, o których mowa w Dziale XIII. SIWZ pkt 2 ppkt 2.1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium; 2. Dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - wymagane po wyborze najkorzystniejszej oferty, najpóźniej w dniu podpisania umowy; 3. Pełnomocnictwo/a - o ile dotyczy; 4. Zobowiązanie lub inne dokumenty potwierdzające udostępnienie zasobów Wykonawcy przez inne podmioty - o ile dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach