Przetargi.pl
Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22100 Chełm, ul. Ceramiczna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5623247, 5623254 , fax. 825 623 247
  • Data zamieszczenia: 2018-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
    ul. Ceramiczna 1
    22100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5623247, 5623254, fax. 825 623 247
    REGON: 11019690800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spwsschelm.e-bip.eu/index.php?id=63

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych na potrzeby SPWSzS w Chełmie w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego, z podziałem na 4 pakiety: 1) pakiet nr 1 – artykuły biurowe, 2) pakiet nr 2 - artykuły papiernicze, 3) pakiet nr 3 – płyty kompaktowe CD/DVD do urządzeń medycznych 4) pakiet nr 4 - kasety z tonerem oraz tusze do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych. Przez powyżej określony przedmiot zmówienia należy rozumieć skrótowe zdefiniowanie przedmiotu. Szczegółowy opis oraz ilości przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy- cenowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ustawy – Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1 – 900,00 PLN Zadanie 2 – 1000 ,00 PLN Zadanie 4 – 900,00 PLN Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). ach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 Pzp. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed terminem składania ofert Zaleca się dołączenia do oferty dowodu wniesienia wadium w pieniądzu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków udziału w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa:1.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo 4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia jeżeli na te zasoby powołuje się. 5. Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym. 6.Formularz ofertowo-cenowy. 7. Wadium złożone w innej formie niż pieniądz. 8.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu: - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów. W przypadku składania oferty wspólnej, oświadczenie ( zarówno dotyczące wykluczenia jak i grupy kapitałowej) składane jest przez każdy podmiot osobno.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach