Przetargi.pl
„Zakup i przeprowadzenie testów na koronawirusa SARS-CoV-2 dla pracowników DPS w Szczytnie”.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, Wielbarska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 242 288 , fax. 896 246 498
  • Data zamieszczenia: 2020-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Wielbarska 2
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 242 288, fax. 896 246 498
    REGON: 96369000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i przeprowadzenie testów na koronawirusa SARS-CoV-2 dla pracowników DPS w Szczytnie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i przeprowadzenie testów na koronawirusa SARS-CoV-2 dla pracowników DPS w Szczytnie”. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest zakup i przeprowadzenie testów na koronawirusa SARS-CoV-2 dla pracowników DPS w Szczytnie zgodnie z listą pracowników przekazaną przez Zamawiającego dla 132 pracowników Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Szczytnie wraz z Filią w Spychowie w miesiącach wrzesień, październik, listopad 2020 r. - po uzgodnieniu z Zamawiającym, w siedzibie Zamawiającego. Łącznie zostanie wykonanych 396 testów. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1do SIWZ. 1. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia realizowany został zgodnie z następującymi warunkami: 1. Czas oczekiwania na wynik 1-2 dni robocze. 2. Wyniki dostępne w formie elektronicznej. 3. Zestawy pobraniowe w cenie testu. 4. Transport próbek do laboratorium, po stronie Wykonawcy. 5. Zamawiający wymaga wyznaczenia przez Wykonawcę koordynatora realizacji umowy, dostępnego telefonicznie w dni robocze (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach 7.00-15.00, do kontaktu z pracownikami DPS. 2. Zamawiający wymaga, że Wykonawca: 1. zapewnia, że badania stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonane przez osoby o odpowiednich uprawnieniach i kwalifikacjach zawodowych przewidzianych w obowiązujących przepisach, zgodnie z zasadami wiedzy medycznej, przy poszanowaniu praw pacjenta, 2. gwarantuje jakość i terminowość wykonywania badań będących przedmiotem zamówienia, w szczególności ich zgodność z przepisami prawa i normami obowiązującymi w tym zakresie, 3. zapewnia ciągłość świadczeń wynikających z przedmiotu zamówienia, niezależnie od urlopów, absencji chorobowej i nieobecności z innych powodów. II.5) Główny kod CPV: 85121000-3 Usługi medyczne Dodatkowe kody CPV 85145000-7 Usługi świadczone przez laboratoria medyczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy wykazu dokumentów: 1. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postepowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 570 ze zm.). 7. Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią art. 24aa ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8. Jeżeli Wykonawca, o którym mowa w Rozdziale VII, ust. 3 SIWZ, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający zbada, czy Wykonawca który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert, nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w Rozdziale VII, ust. 3, pkt. 2 lit. a SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. 3. W przypadku wątpliwości codo treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Inne dokumenty jakie Wykonawca winien dołączyć do formularza oferty. 2. Pełnomocnictwo:1) Jeżeli reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Wykonawcę powinien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać dane mocodawców, pełnomocnika, zakres umocowania, datę udzielenia pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant pozostałych. 3) Wykonawcy występujący jako Spółka Cywilna zobowiązani są do załączenia do oferty pełnomocnictwa do podpisania oferty w przypadku nie podpisania jej przez wszystkich wspólników spółki. Wspólnicy Spółki Cywilnej będą traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach