Przetargi.pl
Zakup i montaż wyposażenia siłowni w ramach zadania inwestycyjnego pn. : „Rozbudowa budynku administracyjno – sanitarnego w Ekomarinie o funkcje edukacyjno – szkoleniowe wraz z zakupem wyposażenia”

Gmina Miejska Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, al. 1 Maja
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 73 24 111, 7324 143, , fax. 874 285 241
  • Data zamieszczenia: 2018-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Giżycko
    al. 1 Maja 14
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 73 24 111, 7324 143, , fax. 874 285 241
    REGON: 79067117100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż wyposażenia siłowni w ramach zadania inwestycyjnego pn. : „Rozbudowa budynku administracyjno – sanitarnego w Ekomarinie o funkcje edukacyjno – szkoleniowe wraz z zakupem wyposażenia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletu wyposażenia siłowni w ramach realizacji projektu pn. „Rozbudowa budynku administracyjno – sanitarnego w Ekomarinie o funkcje edukacyjno – szkoleniowe wraz z zakupem wyposażenia” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020. 2. Miejscem dostawy i montażu jest – Ekomarina (budynek administracyjno-sanitarny), ul. Dąbrowskiego 14, 11-500 Giżycko Zamówienie obejmuje wyposażenie: SPRZĘT CARDIO: Liczba poszczególnych elementów 1 Bieżnia treningowa 2 sztuki 2 Trenażer eliptyczny - orbitrek elektromagnetyczny 2 sztuki 3 Rower pionowy (stacjonarny) 2 sztuki 4 Rower poziomy (stacjonarny) 2 sztuki 5 Wioślarz magnetyczny 2 sztuki 6 Stepper hydrauliczny 2 sztuki Celem jest przygotowanie uczestników szkoleń/warsztatów do nauki żeglarstwa/pływania w Ekomarinie poprzez zakup siłowni i stworzenie warunków do prowadzenia zajęć siłowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ. UWAGA: Z uwagi na trwające w obiekcie prace budowlane realizacja zamówienia może odbywać się wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek produkt poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudnić uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych produktów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. Wszystkie użyte w specyfikacji, umowie i innych załącznikach, znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem na producenta. DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA OBEJMUJĄCE ASPEKTY SPOŁECZNE – TZW. „KLAUZULA SPOŁECZNA”. 1. Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do realizacji zamówienia - w trakcie jego trwania - zatrudnił co najmniej jedną osobę: - niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. Wymagania dotyczące aspektów społecznych zostaną spełnione również w przypadku wyznaczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudnionego już pracownika posiadającego status osoby niepełnosprawnej. a) forma zatrudnienia: - Zamawiający dopuszcza, oprócz zatrudnienia przez Wykonawcę osoby niepełnosprawnej na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) – również zatrudnienie osoby niepełnosprawnej na podstawie umowy cywilnoprawnej; b) okres zatrudnienia: zatrudnienie w terminie 7 dni od daty podpisania umowy do końca obowiązywania umowy; c) przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy o oddelegowaniu do realizacji umowy zatrudnionego niepełnosprawnego lub zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej do realizacji umowy na podstawie stosunku pracy lub umowy cywilnoprawnej na okres nie krótszy niż do końca realizacji przedmiotu umowy – w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy dot. realizacji zamówienia; d) w przypadku rozwiązania stosunku pracy lub umowy cywilnoprawnej przez niepełnosprawnego lub przez pracodawcę lub wygaśnięcia stosunku pracy przed zakończeniem realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego niepełnosprawnego w terminie do 7 dni od ustania zatrudnienia. W takim przypadku Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej na podstawie stosunku pracy lub umowy cywilnoprawnej na okres nie krótszy niż do końca realizacji przedmiotu umowy w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy z wyżej wymienioną osobą. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej osób, o których mowa w punkcie 1 Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37440000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100), 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia i godziny określonej w punkcie 13 ppkt. 2 SIWZ. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium, nazwę zadania i część, której dotyczy. 5. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj. Konto Bankowe: PEKAO SA 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508. 7. Wadium wniesione przelewem uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. 8. Zasady zwracania wadium określone są w art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: 1) wypełniony „Formularz oferty” (załącznik nr 3 do SIWZ); 2) wypełniona „Specyfikacja techniczna” (załącznik nr 3a do SIWZ); 3) oświadczenie wykonawcy, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 1 do SIWZ). 4) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców – podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach