Przetargi.pl
Zakup i montaż wyposażenia pracowni dla zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych i technik hotelarstwa

Powiat Prudnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 48200 Prudnik, ul. Kościuszki
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 381 700 , fax. 77 543 22 15
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Prudnicki
    ul. Kościuszki 76
    48200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 774 381 700, fax. 77 543 22 15
    REGON: 53141260000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprudnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż wyposażenia pracowni dla zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych i technik hotelarstwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup i montaż wyposażenia pracowni dla zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych i technik hotelarstwa w ramach projektu „Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014- 2020. – z podziałem na 4 części: Część 1 – Elektryczny sprzęt kuchenny Zamówienie obejmuje dostawę: Piec konwekcyjno – parowy - szt. 1, Podstawa pod piec konwekcyjno-parowy - szt. 1, Schładzarka-zamrażarka szokowa - szt. 1, Szafa chłodnicza - szt. 4, Szafa mroźnicza - szt. 1, Szafa chłodnicza do jaj , lakierowana , wnętrze z ABS - szt. 1, Zmywarka kapturowa - szt. 1, Wózek do transportu poje szt. 1mników (do pieca konwekcyjnego) - szt. 1, Kuchnia wolnostojąca - szt. 9, Maszynka do mięsa z kotleciarką - kpl. 1. Część 2 - Sprzęt gospodarstwa domowego Zamówienie obejmuje dostawę: Naświetlarka do jaj – szt. 1, Ekspres ciśnieniowy przepływowy do kawy – szt. 2, Uniwersalny robót kuchenny – szt. 1, Komplet Sous vide GN 1/1 – kpl. 1, Zmiękczacz automatyczny/ półautomatyczny – szt. 2, Szatkownica elektryczna do warzyw – szt. 1, Termometr cyfrowy HACCP z sondą na przewodzie – szt. 3, Mikser ręczny ze zmienną prędkością – blender gastronomiczny ręczny – szt. 1, Blender gastronomiczny ręczny – szt. 8, Mikser ręczny – szt.9, Kuchenka mikrofalowa z funkcją grilla – szt. 1, Salamandra elektryczna – szt. 1, Maszynka do mielenia mięsa – szt. 2. Część 3 – Wyposażenie kuchenne Zamówienie obejmuje dostawę: Termos transportowy do żywności 50 litrów – szt. 1, Wózek kelnerski 3 – półkowy - szt. 1, Komplet desek do krojenia – kpl. 9, Zestaw do carvingu – kpl. 9, Komplet garnków – kpl. 9, Komplet noży ze stali nierdzewnej walcowanej – kpl. 10, Waga kuchenna – szt. 8, Waga kuchenna z legalizacją – szt. 1, Wanna cedzakowa z uchwytami i podstawą (cedzak) – szt. 9, Łyżka cedzakowa – szt. 9, Chochla – szt. 9, Miarka stalowa z podziałką – szt. 9, Komplet patelni – kpl. 9, Komplet misek kuchennych – kpl. 16, Garnek wysoki z pokrywką – szt. 1, Taca ekspedycyjna – szt. 2, Zestaw pojemników GN - kpl. 10, Forma ceramiczna na tartę – szt. 4, Zestaw blach do pieczenia ciast – kpl. 4, Stolnica – szt. 3, Szatkownica ręczna do warzyw- mandolina – szt. 1, Zestaw naczyń śniadaniowych – kpl. 1, Zestaw sztućców – kpl. 1. Część 4 – Meble kuchenne Zamówienie obejmuje dostawę: Stoły ze zlewami jednokomorowymi z szafkami – szt. 8, Zlewozmywak jednokomorowy z półką – szt. 1, Stoły z szufladami i otwartymi półkami z zabudowaną zewnętrzną stroną – szt. 9, Stół załadowczy do zmywarki – szt. 1, Stół wyładowczy do zmywarki – szt. 1, Szafa magazynowa z drzwiami skrzydłowymi – szt. 1, Stół przyścienny z drzwiami suwanymi – szt. 1, Stół przyścienny z półką do magazynu jaj – szt. 1, Bateria łokciowa – szt. 10, Bateria z prysznicem – szt. 2, Regał magazynowy – szt. 3, Basen jednokomorowy – szt. 1, Stół ze zlewem jednokomorowym – szt. 1, Stół przyścienny z półką do przygotowalni – szt. 1, Szafy metalowe do szatni – szt. 10.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 siwz tj. o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza z wyjątkiem poświadczenia za zgodność dokumentów z KRS, które mogą być poświadczone przez wykonawcę) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia ( w oryginale), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach