Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-224 Bydgoszcz, ul. Świętej Trójcy
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 418 308
- Data zamieszczenia: 2020-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
ul. Świętej Trójcy 33
85-224 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 418 308
REGON: 17756000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i montaż urządzeń do kompensacji mocy biernej w budynkach O/ZUS Bydgoszcz i Tjo. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i montaż urządzeń do kompensacji mocy biernej w budynkach O/ZUS Bydgoszcz i Tjo. Część I zamówienia - „Zakup i montaż urządzeń do kompensacji mocy biernej w budynku O/ZUS Bydgoszcz przy ul. Św. Trójcy 33” Miejsce prac i zakres robót Pomieszczenie GTR w budynku (piwnica). Demontaż istniejącej baterii kondensatorów, montaż zestawu dławika kompensacyjnego o mocy w granicach 10kvar, wykonanie instalacji zasilania elektrycznego. Część II zamówienia - „Zakup i montaż urządzeń do kompensacji mocy biernej w budynku O/ZUS Bydgoszcz przy ul. M. Konopnickiej 18a, budynek B” Miejsce prac i zakres robót Pomieszczenie GTR w budynku (piwnica). Montaż zestawu dławika kompensacyjnego o mocy w granicach 3-5kvar, wykonanie instalacji zasilania elektrycznego. Część III zamówienia - „Zakup i montaż urządzeń do kompensacji mocy biernej w budynku I/ZUS Bydgoszcz przy ul. Ch. Andersena 6” Miejsce prac i zakres robót Szafa GTR w budynku (parter). Montaż zestawu dławika kompensacyjnego o mocy w granicach 10kvar, wykonanie instalacji zasilania elektrycznego. Część IV zamówienia - „Zakup i montaż urządzeń do kompensacji mocy biernej w budynku I/ZUS Inowrocław przy ul. Solankowej 15” Miejsce prac i zakres robót Pomieszczenie GTR w budynku (piwnica). Montaż zestawu dławika kompensacyjnego o mocy w granicach 10kvar, wykonanie instalacji zasilania elektrycznego. Część V zamówienia - „Zakup i montaż urządzeń do kompensacji mocy biernej w budynku I/ZUS Nakło przy ul. Bohaterów 12a” Miejsce prac i zakres robót Pomieszczenie GTR w budynku (parter) Montaż zestawu dławika kompensacyjnego o mocy w granicach 5kvar, wykonanie instalacji zasilania elektrycznego. Część VI zamówienia - „Zakup i montaż urządzeń do kompensacji mocy biernej w budynku I/ZUS Świecie przy ul. Wojska Polskiego 87a” Miejsce prac i zakres robót Pomieszczenie GTR w budynku (parter) Montaż zestawu dławika kompensacyjnego o mocy w granicach 3-5kvar, wykonanie instalacji zasilania elektrycznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45315100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na Ofertę składa się: 1. formularz oferty wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. wykaz zaoferowanych urządzeń do kompensacji mocy biernej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 13 do SIWZ) – w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego - dotyczy odpowiednio cz. I,II,III,IV,V I VI zamówienia. 3. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące: 1. nie podlegania wykluczeniu z postępowania - w zakresie wskazanym w SIWZ wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2. spełniania warunków udziału w postępowaniu - w zakresie wskazanym w SIWZ wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Jeśli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów zobowiązany jest przedłożyć dowód, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dowód musi precyzować w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 5. pełnomocnictwo –w przypadku, gdy ofertę podpisze(ą) osoba(y) inna(e) niż wymieniona(e) w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy, 6. pełnomocnictwo dla pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 7. oświadczenie Wykonawcy dotyczące okresu udzielonej gwarancji - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 8. oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). Oświadczenia składane przez Wykonawcę, bez wezwania ze strony Zamawiającego, po czynności otwarcia ofert: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółki cywilnej, dokument musi być złożony przez każdego z tych Wykonawców. Dokument powinien być złożony w oryginale, podpisanym przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Przez grupę kapitałową rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę –art.4 pkt 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2019r. 369 j.t).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną