Przetargi.pl
Zakup i montaż sprzętu i wyposażenia do komputerowej pracowni wspomagania kształcenia w zawodzie: kucharz i pracownik obsługi hotelowej w SOS-W w Prudniku.

Powiat Prudnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 48200 Prudnik, ul. Kościuszki
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 381 700 , fax. 77 543 22 15
  • Data zamieszczenia: 2018-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Prudnicki
    ul. Kościuszki 76
    48200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 774 381 700, fax. 77 543 22 15
    REGON: 53141260000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprudnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż sprzętu i wyposażenia do komputerowej pracowni wspomagania kształcenia w zawodzie: kucharz i pracownik obsługi hotelowej w SOS-W w Prudniku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup i montaż wyposażenia pracowni dla zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych i technik hotelarstwa w ramach projektu „Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014- 2020. – z podziałem na 2 części: Część 1 – Sprzęt elektroniczny i komputerowy wraz z oprogramowaniem: - terminal dla ucznia - szt. 11, - monitor dla ucznia – szt. 11, - monitor dla nauczyciela – szt. 1, - zestaw komputerowy dla nauczyciela – szt. 1, - oprogramowanie biurowe dla nauczyciela – szt. 1, - skaner – szt. 1, - przełącznik sieciowy 24 porty – szt. 1, - serwer terminali wraz z oprogramowaniem – szt. 1, - drukarka laserowa – szt. 1, - zestaw interaktywny – szt. 1, - tablet – szt. 3, - słuchawki – szt. 11, - terminal płatniczy bezprzewodowy – szt. 1, - wizualizer – szt. 1, - router – szt. 1, - oprogramowanie do zarządzania pracownią – 11, - zasilacz awaryjny UPS – szt. 1, - terminal dotykowy wraz z oprogramowaniem – szt. 3, - palmtop Bontownik Kelnerski – szt. 3, - program hotelowy – 6 stanowisk , - projektor multimedialny – szt. 1, - ekran projekcyjny – szt. 1, - telewizor 50” – szt. 1, - system sprzedaży na ekrany dotykowe – 6 stanowisk, - program do dietetyki – 6 stanowisk. Część 2 – Meble: - krzesło obrotowe szt. 11, - biurko nauczyciela narożne szt. 1, - szafa szt.1, - biurko pod komputer szt.11.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 siwz tj. o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza z wyjątkiem poświadczenia za zgodność dokumentów z KRS, które mogą być poświadczone przez wykonawcę) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia ( w oryginale), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach