Powiat Prudnicki ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 381 700, , fax. 77 438 17 01
- Data zamieszczenia: 2019-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Prudnicki
ul. Kościuszki 76
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 774 381 700, , fax. 77 438 17 01
REGON: 53141260000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprudnicki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i montaż mebli i wyposażenia do pracowni dla zawodu technik rolnictwa, hotelarstwa oraz żywienia i usług gastronomicznych w Zespole Szkół Rolniczych w Prudniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli i wyposażenia wraz z montażem do pracowni dla zawodu technik rolnictwa, hotelarstwa oraz żywienia i usług gastronomicznych w Zespole Szkół Rolniczych w Prudniku: Pracownia w zawodzie technik rolnictwa: - stół komputerowy 2-osobowy - szt. 10 - stoliki uczniowskie składane – szt. 60 - krzesła uczniowskie – szt. 83 - biurka nauczycielskie – szt. 3 - szafy – szt. 3 - regały z szafkami – szt. 3 Pracownia w zawodzie technik hotelarstwa: - tablica flipchart – szt. 1 - tablica biała sucho ścieralna – szt. 2 - stoliki jednoosobowe – szt. 15 - krzesła – szt. 15 - lada recepcyjna z miejscem obniżenia dla osób niepełnosprawnych – szt. 1 - krzesło obrotowe – szt. 2 - łóżka hotelowe wraz z materacami i pokrowcami na materac – szt. 2 - szafki nocne – szt. 2 - krzesła hotelowe – szt. 2 - biurko – szt. 1 - bagażnik – szt. 1 - szafa z wieszakami – szt. 1 - szafka nad umywalkę – szt. 1 - stół konsumencki – szt. 1 - krzesła konsumenckie – szt. 12 Pracownia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych: - tablica szkolna – szt. 1 - krzesła szkolne – szt. 25 - biurko nauczycielskie – szt. 1 - taborety z siedziskiem okrągłym – szt. 17 - tablica szkolna biała sucho ścieralna – szt. 1 - tablica flipchart - szt. 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 siwz tj. o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza z wyjątkiem poświadczenia za zgodność dokumentów z KRS które mogą być poświadczone przez wykonawcę) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia (w oryginale), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nowe miejsca opieki w Żłobku Miejskim nr 3 "Dzwoneczek" w Nysie - dostawa i montaż wyposażenia
Dodano: 2023-10-06 - [D/46/2023] Sukcesywna dostawa środków czystości
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa wyposażenia do żłobka w Gorzowie Śląskim (Maluch+ 2020)
Dodano: 2020-11-10 - Dostawa wyposażenia socjalno-bytowego dla Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy
Dodano: 2020-10-22 - Kształtowanie kompetencji cyfrowych u dzieci – wyposażenie sali komputerowej w meble.
Dodano: 2020-09-25 - Dostawa i montaż wyposażenia pływalni krytej w Praszce II
Dodano: 2020-07-27 - Dostawa i montaż wyposażenia pływalni krytej w Praszce
Dodano: 2020-07-03 - „Rewitalizacja miasta Paczków” – Zakup wyposażenia do budynku przy ulicy Kościelnej.
Dodano: 2020-05-04 - Utworzenie filii Gminnej Biblioteki Publicznej w Skarbimierzu w m.Żłobizna - modernizacja części budynku oraz pomieszczeń po byłej Szkole Rolniczej w Żłobiźnie – Dostarczenie i montaż wyposażenia.
Dodano: 2020-03-17 - Dostawa mebli na potrzeby PMWSZ w Opolu.
Dodano: 2020-03-04