Przetargi.pl
Zakup i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Bielsk

Gmina Bielsk ogłasza przetarg

  • Adres: 09-230 Bielsk, Plac Wolnosci 3A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 265 01 01 , fax. 24 265 01 05
  • Data zamieszczenia: 2022-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsk
    Plac Wolnosci 3A
    09-230 Bielsk, woj. mazowieckie
    tel. 24 265 01 01, fax. 24 265 01 05
    REGON: 611015566
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Bielsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: „Zakup i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Bielsk"2. Przedmiotem zamówienia jest:a) dostawa i montaż na terenie gminy Bielsk lamp solarnych bez turbiny wiatrowej, b) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia, transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz rozładunek i montaż w miejscu, wskazanym przez Zamawiającego.c) Wykonawca, w oferowanej cenie, zobowiązany jest uwzględnić wszystkie materiały czynności i wszelkie koszty, które są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami i normami, a także zgodnie z własnym doświadczeniem i wiedzą techniczną.d) Dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę uliczne lampy solarne będą fabrycznie nowe, co oznacza, że urządzenia będą nieużywane oraz nieregenerowane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021r., kompletne, oznakowane znakiem CE oraz będą posiadały niezbędne instrukcje i gwarancje w języku polskim.Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym oraz jakościowym.e) oznakowanie i zabezpieczenie terenu w trakcie montażu lampf) montaż/osadzenie fundamentu g) ustawienie słupa oświetleniowego3. Planowana ilość lamp – 57 szt.4. Cząstkowe dostawy realizowane będą w danych sołectwach w uzgodnieniu z Sołtysem danego sołectwa w ilości wg przekazanego przez Zamawiającego wykazu.5. Minimalne wymagane parametry techniczne: Parametr Wartość minimalnaPanel Moc 200 W / 18V Materiał Ogniwa monokrystaliczne Uchwyt / stelaż panelu PV Umożliwiający skierowanie go w kierunku południowym oraz pod odpowiednim kątem w stosunku do ziemi Materiał obudowy aluminiumBateria litowa Pojemność 570 Wh Ilość cykli ładowania 2 000 Umiejscowienie Zabudowana w głowicy lampyGłowica lampy Strumień świetlny 4 800 lm Moc świetlna 30 W Wydajność led 160 lm / W Barwa światła 6000 K ÷ 6500 K Temperatura pracy od - 20 do + 60º C Żywotność 50 000 hSystem Rozkład światła W kształcie skrzydeł nietoperza Czas świecenia (pełne naładowanie) 2 – 3 deszczowe dniInstalacja Lampy należy zamontować na wysięgniku (ramieniu) nie krótszym niż 1m (stal ocynkowana), słup wysokość min 6m (stal ocynkowana), kable łączące lampę z panelem PV winny być umieszczone wewnątrz wysięgnika, przewody do sterownika winny być umieszczone wewnątrz słupa. Odległość między lampami – minimum 30 metrów (pełne pokrycie światłem)Wysięgniki lub uchwyty montażowe lamp muszą gwarantować możliwość skierowania strumienia światła pod kątem 10º ÷ 20º w celu doświetlenia właściwego terenuUnifikacja (jednolitość wyglądu) - lampy należy zamontować na wysięgniku,- panel należy zamontować na słupie,Montaż w gruncie Montaż/ Osadzenie fundamentów należy wykonać w podłożu zgodnym z parametrami określonymi przez producenta fundamentu oraz ustawą Prawo Budowlane.Sterowanie / Zarządzanie trybami pracy lampy Czujnik zmierzchusterowanie pilotem – 4 tryby pracy. Możliwość programowania indywidualnych trybów pracy adekwatnie do pory roku i potrzeb klienta:- czas i moc świecenia w określonych godzinach po zmierzchu, przerwa nocna- opóźnienie załączenia po zachodzie słońcaCzujnik ruchu pozwalający na zwiększenie natężenia światła w przypadku wykrycia ruchusłupy, wysięgnik Słupy oraz wysięgniki muszą posiadać certyfikat oraz DWU dla 1 strefy wiatrowej adekwatnie do masy i powierzchni zamontowanych opraw świetlnych, paneli fotowoltaicznych i ich stelaży oraz wysięgników. Wymagane jest również oświadczenie producenta o możliwości zainstalowania oprawy świetlnej wraz z panelem o dopuszczalnej masie i określonej powierzchni bocznej wiatrowej (oferowanej Zamawiającemu) Fundament typ fundamentu prefabrykowany, powinien być przeliczony ze wzglądu na wagę całości lampy oraz spełniać warunki wytrzymałościoweCertyfikat ENEC, DWU, rysunek techniczny oraz oświadczenie producenta o możliwości zastosowania takich słupów oraz zamontowanych na nich urządzeniach (waga, powierzchnia boczna wiatrowa)Montaż/osadzenie fundamentu należy wykonać w podłożu (wymiana podłoża) zgodnym z parametrami fundamentu określonym przez producenta oraz ustawą Prawo budowlane (właściwej dla 1 strefy wiatrowej)6. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia:31.52.00.00-7 – lampy i oprawy oświetleniowe7. Zamawiający wymaga:• udzielenia przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na dostarczone i zamontowane lampy - minimum 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Termin gwarancji i rękojmi na dostarczone i zamontowane lampy, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XVIII.2) lit. b) SWZ.• Usunięcia awarii od momentu jej zgłoszenia w max czasie – 60 godzin pod sankcją kary umownej• przeprogramowanie lamp dwa razy w roku w okresie trwania gwarancji na życzenie Zamawiającego/użytkownika8. Zamawiający informuje, iż ostateczna ilość dostawy i montażu lamp będzie uzależniona posiadanych środków finansowych przez Zamawiającego, w tym od akceptacji wniosku o dofinansowanie. W związku z powyższym w § 6 ust.3 umowy Zamawiający zastrzegł w zakresie ilości dostarczanych i montowanych lamp - zmianę maksymalnie do 30%. 9. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami10. Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z terenem budowy.11. Stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych:Jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji warunków zamówienia oraz jej załącznikach zostały wskazane normy, nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne – a Zamawiający zgodnie z art. 99 ust.6 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane.Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót materiały i urządzenia powinny spełniać parametry określone w dokumentacji przetargowej postępowania i nie powinny być gorsze od jej założeń (równe lub lepsze) tj. muszą być co najmniej: tej samej wytrzymałości, tej samej trwałości, spełniać te same funkcje, spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż, posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na wykonawcy, z którym została podpisana umowa. W takim wypadku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dany materiał (wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Zamawiający informuje, że kryteria tj. cechy materiałów/urządzeń (minimalne wymagania – charakterystyka techniczna) stosowane w celu oceny równoważności zostały określone w pkt. 5 niniejszego rozdziału. Wykonawca obowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach