Przetargi.pl
Zakup i montaż komory hipoksycznej normobarycznej i komory hiperoksycznej normobarycznej wraz z pracami adaptacyjnymi pomieszczeń w celu utworzenia pracowni hipoksji na potrzeby Zakładu Kinezjologii w Instytucie Sportu – Państwowym Instytucie Badawczym.

Instytut Sportu Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-982 Warszawa, ul. Trylogii
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 569 99 14 , fax. 22 569 99 06
  • Data zamieszczenia: 2019-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Sportu Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Trylogii 2/16
    01-982 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 569 99 14, fax. 22 569 99 06
    REGON: 000786093
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.insp.waw.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż komory hipoksycznej normobarycznej i komory hiperoksycznej normobarycznej wraz z pracami adaptacyjnymi pomieszczeń w celu utworzenia pracowni hipoksji na potrzeby Zakładu Kinezjologii w Instytucie Sportu – Państwowym Instytucie Badawczym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż komory hipoksycznej normobarycznej i komory hiperoksycznej normobarycznej wraz z pracami adaptacyjnymi pomieszczeń w celu utworzenia pracowni hipoksji na potrzeby Zakładu Kinezjologii w Instytucie Sportu – Państwowym Instytucie Badawczym w oparciu o specyfikację załączoną do dokumentacji przetargowej przez Zamawiającego. Całość Przedmiotu umowy obejmują czynności podzielone na cztery Etapy: I. Etap I – wykonanie i oddanie pełnobranżowej dokumentacji wykonawczej (zwanej również „Dokumentacją” lub „Opracowaniem”) w oparciu o projekt budowlany Zamawiającego adaptacji przewidzianych pomieszczeń, (etap I); II. Etap II – wykonanie robót budowalnych, zgodnie z dokumentacją projektową i wykonawczą, polegających na adaptacji pomieszczeń - utworzenia pracowni hipoksji w Zakładzie Kinezjologii Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego; III. Etap III – sprzedaż, dostawa i montaż komory hipoksycznej normobarycznej i komory hiperoksycznej normobarycznej wraz z dedykowanym systemem i oprogramowaniem, w pracowni hipoksji w Zakładzie Kinezjologii Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego; IV. Etap IV – przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Zamawiającego. Zamówienie obejmuje wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej (wykonawczej) oraz wykonanie adaptacji pomieszczeń znajdujących się na kondygnacji -1 na potrzeby Zakładu Kinezjologii w IS-PIB. Adaptacja dotyczy fragmentu korytarza na poziomie -1 oraz pomieszczenia o powierzchni około 155 m2. Pomieszczenia przeznaczone do remontu znajdują się na kondygnacji -1. W myśl uzyskanej ekspertyzy pożarowej zachodzi konieczność zabezpieczenia pożarowego stropu, przejść instalacyjnych i ścian wydzielających pomieszczenia do kondygnacji parteru oraz do strefy PM. Strop nad remontowanymi pomieszczeniami należy zabezpieczyć do REI 120. 2. Przed przystąpieniem do prac wymagane jest opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do realizacji zadania. Dokumentację projektową remontu pomieszczeń należy sporządzić w oparciu o szczegółową inwentaryzację oraz projekt budowlany. Do prac remontowych można przystąpić jedynie po zaakceptowaniu przez Zamawiającego przyjętych w projekcie rozwiązań określających sposób realizacji prac, rodzaj materiału, kolorystykę. Opracowanie projektowe dotyczące remontu winno być sporządzone przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w poszczególnych specjalnościach: 1) architektonicznej, 2) konstrukcyjnej, 3) instalacji sanitarnej, 4) instalacji elektrycznej. 3. Szczegółowe określenie, opis przedmiotu zamówienia i parametry techniczne komór, zawarte są w ,,Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia”, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumentacja techniczna stanowi Załącznik nr 9A, Załącznik nr 9B, Załącznik nr 9C, Załącznik nr 9D, Załącznik nr 10A, Załącznik nr 10B, Załącznik nr 11A, Załącznik nr 11B, Załącznik nr 11C, Załącznik nr 12, Załącznik nr 13, Załącznik nr 14, Załącznik nr 15 i Załącznik nr 16 do dokumentacji przetargowej. 4. Wszystkie prace będą realizowane w budynku będącym w ciągłej eksploatacji. Z tego względu należy zwrócić szczególna uwagę na bezpieczeństwo użytkowników budynku oraz specjalistycznego wyposażenia laboratoryjnego. Przed przystąpieniem do prac wymagane jest uzgodnienie technologii wykonania oraz harmonogramu robót z przedstawicielem Zamawiającego. Zamawiający rekomenduje dokonanie wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 5. Szczegółowy opis i wymagania techniczne komory hipoksycznej normobarycznej i komory hiperoksycznej normobarycznej opisane jest w Załączniku nr 1 do dokumentacji przetargowej - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w pkt. 2. 6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu nieodpłatnie przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu eksploatacji, obsługi i konserwacji przed odbiorem końcowym przedmiotu zamówienia. Szkolenie przeprowadzone zostanie przez wysoko wykwalifikowany personel - 2 dni robocze / maksymalnie 8 godzin dziennie / maksymalna liczba uczestników szkolenia – 6 osób. Po przeprowadzeniu szkoleń Wykonawca wystawi stosowne certyfikaty świadczące o jego ukończeniu. Szkolenie odbędzie się nie później niż w okresie 7 (siedem) dni roboczych liczonych od daty dostarczenia i uruchomienia Urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 zł; 2. Wadium powinno obejmować okres związania ofertą tj. minimum 30 dni. Wykonawcy przy obliczaniu terminu, od którego zaczyna bieg termin związania ofertą powinni uwzględnić również dzień, w którym upływa termin składania ofert. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu warunek ten uzna się za spełniony, jeżeli pieniądze zostaną zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w pkt 4. ppkt 2) – 5), winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego jako beneficjenta, wysokość poręczanej lub gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności poręczenia lub gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie (wystąpienie, wniosek, wezwanie) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium lub wskazanie co najmniej przepisów ustawy 6. Wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ BNP PARIBAS 15 2030 0045 1110 0000 0260 9620; środki finansowe powinny wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do dnia 23.01.2019 r. do godz. 10:30 pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy z postępowania; z zaznaczeniem: „Wadium w przetargu na zakup i montaż komory hipoksycznej normobarycznej i komory hiperoksycznej normobarycznej wraz z pracami adaptacyjnymi pomieszczeń w celu utworzenia pracowni hipoksji na potrzeby Zakładu Kinezjologii w Instytucie Sportu – Państwowym Instytucie Badawczym” – nr postępowania OOP.26.1.2019.MC. 7. Zamawiający uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego w terminie otwarcia ofert. 8. Dowód wniesienia wadium Wykonawca składa w wraz z ofertą. W przypadku: poręczeń bankowych, gwarancji bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dowód wniesienia wadium musi zostać dołączony do oferty w oryginale. 9. W dokumencie gwarancji lub poręczenia powinna być zamieszczona informacja, że gwarant lub odpowiednio poręczyciel dokona bezwarunkowej zapłaty na każde żądanie Zamawiającego (bez jakichkolwiek zastrzeżeń gwaranta/poręczyciela w treści dokumentu w stosunku do Zamawiającego) do wysokości sumy gwarancyjnej. Jako beneficjenta należy podać Instytut Sportu – Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie. 10. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) Ustawy. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a) Pzp. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do dokumentacji przetargowej. Oświadczenia stanowiące Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do dokumentacji przetargowej. Dowód wpłaty wadium. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 5 do dokumentacji przetargowej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach